וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: iSleep

כרית ה-iSleep מתחברת למחשב שלכם ומאפשרת לכם לישון על אוויר חם ונעים, תוך שהיא משמיעה לכם שירים

המחשבים הביאו מהפכה אמיתית לחיינו. בזכותם אנחנו מחוברים יותר לחברינו ולעולם הסובב אותנו, יכולים לבצע עבודות מסובכות-יחסית תוך השקעה מינימלית והמצאת האינטרנט גם הביאה לנו גישה למאגר ידע מדהים בגודלו. רק מה, ככריות המחשבים שלנו בדרך כלל ממש לא נוחים. ניסיתי במהלך חיי לישון על כמה וכמה מחשבים, חלקם נייחים ואילו האחרים ניידים, ואני חייב לציין שלא מדובר בחוויה מדהימה.

המעצבת איבון דיפמן החליטה שצריך לשנות את המצב המזעזע הזה, ועיצבה את ה-iSleep - כרית מיוחדת שנועדה לאפשר לכם לישון על הלפטופ שלכם. הכרית הזו מתחברת לפתח האוורור של הלפטופ, אשר מזרים אליה כל הזמן אוויר חם (ובכך הופך את הכרית גם לחמימה ונעימה).

כמו כן, בתוך ה-iSleep מובנה לו רמקול קטן, שמאפשר לכם לשמוע את השירים האהובים עליהם בזמן שאתם מנסים להירדם, ואף מסוגל להעיר אתכם כשהגיע הזמן לקום. רעיון מגניב לכל הדיעות הנחשבות בבחירת גאדג'ט היום (שלי, שלי ועוד פעם שלי. מין פיצול אישות שכזה), וחבל שבינתיים מדובר רק בעיצוב ולא במוצר שנמצא בשוק.

כר פורה?

אתם ממילא ישנים על הלפטופ מדי פעם, אין טעם להכחיש. השאלה היא אם תעדיפו לישון על המכסה שלו, או שמא תרצו כרית לפטופ כמו iSleep?

  • עוד באותו נושא:
  • isleep

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully