וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

10.10.2008 / 4:10

עקב החג, היו השבוע רק ארבעה גאדג'טי היום. אבל הם עדיין התחרו על קולותיכם, ואחד מהם הוא גאדג'ט השבוע

בראשון התפרצנו

הר הגעש בחיבור יו אס בי היה אמנם אחד הגאדג'טים המטופשים ביותר שהצגנו במדור, אבל גם אחד החביבים ביותר. בתגובות, הוא פילג את העם. אתם רציתם לקנות אותו או לזרוק אותו לגרוע של השבוע. אמצע, לא כל כך היה. אבל בהצבעות, 60 אחוז מתוך 554 מצביעים היו בעדו. וזה טוב מספיק בשבילנו.

בשני חקרנו

הגלובוס החכם של יום שני היה חינוכי והגיע עם מערכון חינם של היפופוטם: שניים במחיר אחד! מי שהקשיב למערכון, הבין למה הגלובוס מגניב. מי שלא, הגיב למוצר עצמו, שבאמת אינו כל כך מוצלח בעידן בו יש ויקיפדיה. 65 אחוז מבין 414 מצביעים הלכו איתו.

בשלישי ישנו

דניס ויטצ'בסקי לא באמת ישן על מחשבים כל הזמן. חשבנו שכדאי להבהיר את זה, מכיוון שהוא בילה מדור שלם בלהסביר שהוא עושה את זה ולמה לכן המוצר שהופך את המחשב הנייד לכרית הוא רעיון טוב. אנחנו באמת חושבים שזה מגניב, אבל לא באמת בטוחים שזה רעיון טוב. 57 אחוז מבין 600 מצביעים כן חשבו כך.

ברביעי הצלנו

סורק התשלילים והשקופיות של יום רביעי זכה לשני סוגים של תגובות: אלו שלא הבינו למה נוח במוצר ייעודי ופשוט למשהו שניתן לעשות בצורה הרבה פחות נוחה בחלק מהסורקים הרגילים, ואלה שכן הבינו. המצביעים היו הרבה פחות חלוקים בדיעותיהם. 92 אחוז מבין 600 מצביעים היו בעדו, והכתירו אותו בקלות בתואר גאדג'ט השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully