וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוכובני ודקסטר ביוטיוב

דידי חנוך

11.10.2008 / 14:40

אתר הוידאו הפופולרי של גוגל מתחיל לשדר פרקים מלאים של סדרות טלויזיה. בין התכנים: דקסטר וקליפורניקיישן

יוטיוב, אתר הוידאו הפופולרי בעולם, מתחיל לשדר פרקים מלאים של סדרות טלויזיה. המהלך הראשוני נעשה בשיתוף עם רשת CBS, וכולל בעיקר תכנים של ערוץ הכבלים Showtime. בערוץ של Showtime, ניתן כרגע לצפות בפיילוט של הסדרה Californication ובפרק פתיחת העונה של Dexter. אתר הוול סטריט ג'ורנל מדווח כי בנוסף צפויים לעלות פרקים של "בוורלי הילס 90210", "צעירים וחסרי מנוח" ו"מסע בין כוכבים". בעמודי הפרקים ניתן ללחוץ על כפתור Lights Off ולהחשיך את רקע האתר, ועל כפתור Theater View שמציג את הפרק בתצוגת מסך רחב.

המהלך נראה כתגובה ישירה לאתר Hulu המצליח של Fox ו-NBC. לא ברור בשלב זה כמה מפרקי כל עונה יעלו לאתר. בפרקים יש פרסומות, ביניהן פרסומות לערוץ עצמו, כך שברור ש-CBS רוצה להשתמש ביוטיוב לא כחלופה לטלויזיה כי אם כאמצעי פרסומת לשידורים.

הבשורה המשמחת לצופים ישראליים היא שבשלב זה אין חסימה גיאוגרפית לפרקים. שני הפרקים של Showtime עובדים בארץ ללא צורך בשרתי פרוקסי או בתוכנות כמו GPass ו-Hostspot Shield.

מבחינת יוטיוב, זהו צעד נוסף בדרך הארוכה למונטיזציה. לאחרונה, העלו באתר כפתורי רכישה שמאפשרים לגולשים לרכוש את השיר שבקליפו הם צופים באמצעות חנות iTunes וחנות המוזיקה של אמזון. כיום, יוטיוב הוא אתר שתעבורת המידע העצומה שלו ממומנת על ידי גוגל, אבל כיום מגיע השלב בו חברת האם מתחילה לעשות מאמצים אמיתיים להפיק גם כסף מהשירות הפופולרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully