וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחות על פני איכות

דידי חנוך

16.10.2008 / 13:08

Everio GZ-MG330 היא מצלמה מצוינת למתחילים. קצת פחות למתקדמים

האווריו החדשה של JVC היא מצלמת וידאו קטנה. יותר קטנה מכף היד שלי, ויש סיכוי סביר שגם משלכם. כשהיא הוכרזה בתערוכת CES בתחילת השנה, הייתה זו מצלמת הוידאו הכי קטנה בעולם עם כונן קשיח. הגודל הזה הוא היתרון הגדול של המצלמה, ובמידה מסוימת הוא גם החולשה שלה.




.

הטוב

ה-MG330 נבנתה במיוחד לצלמים לא מקצועיים בעליל. היתרון הראשון של זה הוא הפשטות - מדובר במצלמה שכל אחד יכול להשתמש בה בקלות. פתיחת מסך ה-LCD מפעילה את המצלמה, וסגירתו מכבה אותה. כפתור ההקלטה נוח לשימוש, וגם כפתורי הזום וצילום התמונות זמינים מאד ביד אחת.

למצלמה זום אופטי של x35, המאפשר לה לצלם גם עצמים מרוחקים ביותר, ומיקוד אוטומטי שעובד טיפה לאט אבל משיג תוצאות טובות רוב הזמן. בתנאי תאורה טובים, היא מפיקה תוצאות טובות, וגם בתנאים בינוניים היא עושה עבודה סבירה.

ממשק המשתמש, שמופיע במסך ה-LCD ללא זיהוי מגע, בכל זאת מצליח להיות נוח . הניווט מתבצע באמצעות פס לייזר שנמצא משמאל למסך ומאפשר לגלול בתפריטים, ובאמצעות כפתורים שנמצאים בתחתיתו. מבחינתי, העובדה שלא מדובר במסך מגע לא היתה אלמנט שלילי, מכיוון שזה מנע ממנו להתלכלך במהירות.

יתרון נוסף הוא הקלות בחיבור המצלמה למחשב באמצעות כבל ה-USB המצורף. הכונן הקשיח מזוהה ככונן חיצוני על ידי המחשב, וניתן פשוט להעתיק או להעביר את הקבצים למחשב.

הרע

האווריו נוחה מאד להחזקה ולעבודה אם אתם ימניים, אין שום דרך להשתמש בה ביד שמאל. אין גםעינית, כך שלא ניתן להשתמש בה עם מסך סגור, והשילוב הקרוב ביותר לשימוש ביד שמאל הוא מצב בו המצלמה מוחזקת ביד ימין, והמסך מוחזק ביד שמאל. זה לא אופטימלי, בלשון המעטה. מצלמות וידאו רבות מותאמותלימניים, אבל זו אחת הדוגמאות הקיצוניות ביותר שיצא לי לראות.

הפוקוס האוטומטי, שעובד טוב במצבי תאורה סבירים, עובד רע בתאורה נמוכה. לוקח לו יותר זמן, והוא נוטה להתמקד בדברים הלא נכונים. לעתים, זאת יכולה להיות חוויה מתסכלת. בכלל, המצלמה לא עובדת נהדר בתנאי תאורה בעייתיים. אין אפשרות לחבר אליה תאורה חיצונית, כך שאין דרך מובנית לשפר זאת.

דבר נוסף שלא ניתן לחבר למצלמה הוא מיקרופון חיצוני. המיקרופון המובנה סביר, אבל לפעמים אתה רוצה משהו שאנשים יוכלו לדבר ישירות אליו, וכאן אין את האפשרות הזאת.

לסיכום

בהנחה שאתם אטרי יד שמאל, מדובר במצלמה נוחה מאד להפעלה, שמפיקה תוצאות סבירות במחיר סביר. למי שמחפש מצלמת וידאו ראשונה, או מצלמה משנית קלה, מדובר במוצר טוב. למי שרוצה מוצר רב עצמה יותר, מומלץ להמשיך לחפש.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מספרים

מימדים: 5.3 על 6.8 על 11.9 ס"מ.
משקל: 314 גרם.
יצרנית עדשות: קוניקה מינולטה
אחסון: כונן קשיח 30 גיגה
חיישן אופטי: CCD, 1/6 אינץ'
פורמט וידאו: MPEG2
רזולוציית תמונות: 640x480

  • עוד באותו נושא:
  • verio gz-mg330

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully