וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

18.10.2008 / 4:48

פקופה הוא עציץ מפלסטיק שמהנהן כשמישהו מדבר לידו. חבל רק שהסוד הכי מביך שתוכלו לספר לו זה שקניתם אותו

אני מאוד לא אוהב את הטענה שהגעת הטכנולוגיות מתקדמות וביניהן גם רשת האינטרנט הפכה אותנו להרבה פחות חברותיים. נכון, אפשר להיזכר בימים ההם בהם היינו (לא אני, היינו אמורפי כזה) יוצאים אל החצר לשחק כדורגל, ולבכות את המצב בו הנוער של היום משחק כדורגל באמצעות קונסולה, אבל זה פשוט לא דבר נכון לעשות. יחד עם האינטרנט, הגיעה גם האפשרות לתקשר עם אנשים ולפגוש חברים חדשים. צריך, אמנם, לחנך את הילדים איך להתנהג באינטרנט, אבל באופן כללי מדובר בכלי חברתי מדהים.

מטרת הפסקה הקודמת הייתה לאזן קצת את הטכנופוביות שהולכת להופיע בעוד מספר מילים, כשאתחיל לתאר את הגאדג'ט הגרוע של השבוע. זהו מוצר של חברת Sega Toys, שנמכר ביפן תחת השם pekoppa. על פניו, נראה הפקופה כעציץ מפלסטיק. וזה באמת מה שהוא, רק שכאן מדובר בעציץ רובוטי עם חיישני קול שמהנהן בהבנה כשאתם מדברים לידו.

לדבר עם צמחים זה לא דבר חדש, יש שיאמרו כי זה עוזר להם לגדול, אבל כאן מדובר בצעצוע רובוטי. למה שמישהו יצטרך צמח מהנהן? המודעה של הדבר הזה אומרת שהוא נועד למקרים בהם אתם צריכים שמישהו פשוט יקשיב לכם, אבל עם כל הכבוד, מדובר ברובו-עציץ עם חיישן קול. הדבר הזה לא באמת מבין מה אתם אומרים, ולמה שבכלל תספרו לו משהו? בכלל, אני חושב שהשפיות של כל מי שרוצה לדבר ל-Pekoppa נמצאת בסכנה, ועציץ מהנהן יכול לדרדר את המצב. זה, ולגרום לארנק שלכם להיות קל יותר, אחרי בזבוז של 23 דולרים על הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

יש עם מי לדבר?

תהיו מוכנים לספר את הסודות הכמוסים שלכם לצמח מהנהן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully