וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום:Mimo UM-750

19.10.2008 / 2:59

Mimo UM-750 הוא מסך מגע משני בגודל 7 אינץ' שמגיע עם חיבור USB ותג מחיר אטרקטיבי

שדה הראיה שלנו, גם של אלה מאיתנו שאינם משתייכים לגזע המורים, לא מנוצל היטב על ידי המסכים שנמצאים בבתים שלנו. נכון, מסך מחשב בגודל 30 אינץ' נראה מפלצתי במבט ראשון, אבל זה רק כי הורגלנו לפחות. נכון שיש כיום לא מעט משקפיים שמנסים להעניק לנו תחושה של מסך ענק הנמצא לפנינו, ונכון (כנראה, אולי, נקווה) שבעוד כמה שנים מישהו יהפוך את הטכנולוגיה שתאפשר יצירת מסכים ענקיים תוך השקעה כספית מזערית, אבל בינתיים צריך להסתדר עם מה שיש.

ובכן, לא באמת צריך להסתדר. חברה הקוריאנית מציעה לכל מי שיש לו כבר מסך מחשב, לקנות עוד אחד. אבל לא מדובר בעוד מסך גדול שיתפוס הרבה מקום וידרוש שדרוג של כרטיס מסך, אלא במסך קטן שמתחבר למחשב דרך ה-USB. בכ-150 דולרים מציעים לכם לקבל מסך מגע בגודל 7 אינץ' עם רזולוציה של 800 על 480, ואילו 78$ יספיקו למסך בלי זיהוי מגע. את שני סוגי המסכים מזהה מערכת ההפעלה חלונות כמסכים רגילים.

השאלה אותה אתם אולי שואלים היא "למה אנחנו צריכים את זה?". ובכן, התשובה הפשוטה היא שאתם לא. לא באמת. אבל נכון שהיה יכול להיות נחמד לזרוק כל מיני אפליקציות שמעדכנות אתכם - אם זה בחדשות, בהודעות מחברים או במיילים שאתם מקבלים לחשבון הפיקטיבי שיצרתם עבור הפרופיל הפיקטיבי של טולוז-לוטרק בפייסבוק - למסך קטן שעומד בצד? בטח שנחמד. מספיק נחמד כדי שנחליט כי מדובר בגאדג'ט היום. גם טולוז-לוטרק בטח היה מסכים איתנו.

מסך או מסכיים?

יש לכם מה לעשות עם מסך שני, או שאחד מספיק?

  • עוד באותו נושא:
  • mimo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully