וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיראטים נגד הדולרים

בואו להצביע בסקר הפיראטיות, בו משחקים מקוריים נלחמים באויביהם הרשעים - עותקים לא חוקיים אך חינמיים

יש שרואים בפיראטיות של משחקים בעיה שמאיימת על שלום העולם, ויש המצדיקים אותה באמצעות טיעונים כמו מחירים גבוהים גישה של "ממילא לא הייתי קונה, אז מה הבעיה בכך שאוריד?". לפני שאפרט על שתי האסכולות, אזכיר רק שהורדת תוכנות מסחריות באופן פיראטי היא עבירה על החוק. בנוסף, אבהיר כי אני לא מדבר על אנשים שמורידים משחקים כדי להתנסות במוצר ואז קונים אותו אם הוא מוצא חן בעיניהם, אלא על הורדה למטרות שימוש קבוע.

קונים

הורדת תוכנה באופן לא חוקי היא, מעבר לאי-החוקיות, גם לא נוחה. צריך להוריד – לעיתים ממקומות מפוקפקים, לפרוץ ואז לקוות שהתוכנה לא תפסיק לעבוד יום אחד. כמו כן, לא מעט פעמים תמנע מכם גישה לחלק מהפונקציות אם המשחק מגיע ללא מפתח מוצר מקורי. ומעל לכל, אנשים עבדו כדי להביא לכם את המוצר, מגיע להם לקבל על זה תשלום. ולכם מגיע לקבל תמיכה טכנית כשצריך.

מורידים

קודם כל, מחירי המשחקים בימינו עדיין גבוהים מאוד. הם בשמיים בהשוואה לכל מדיה אחרת, וחברות רבות לא מוכנות לעבור למודלים של משחקים חינמיים שמכסים את עלויות הפיתוח שלהם באמצעות פרסום. כמו כן, אפשר לטעון שזה אמנם לא חוקי, אבל אף אחד לא נפגע כספית כשאתם מורידים עותק פיראטי, החברות פשוט לא מרוויחות את הסכום אותו ממילא לא התכוונתם לשלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully