וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Minoru

20.10.2008 / 2:24

Minoru מצלמת וידאו דרך שתי עדשות, ומשלבת את שתי התמונות לסרטון תלת-מימדי בלי צורך בתוכנה

לפני מספר שנים, כשההתלהבות מוובקמים הייתה רק בהתחלה, המחירים שלהם היו בשמיים. במשך חצי שנה חלמתי על היכולת לבצע שיחות וידאו עם המשפחה בארה"ב, פשוט כי זה נראה לי כל כך עתידני ומגניב. כיום כבר מדובר בעניין שגרתי לגמרי - מרבית הלפטופים הצרכניים מגיעים מצלמת רשת מובנית, וגם אם לא - תמיד תוכלו לקנות אחת במחיר נמוך יחסית.

אך Minoru היא לא סתם מצלמת רשת. מה שהופך אותה לגאדג'ט היום שלנו היא היכולת בה ניחנה המצלמה, לצלם ב-3D. לא, לא מדובר במכשיר שיאפשר לכם לשחזר את הסצינה המפורסמת של הנסיכה ליאה מ'מלחמת הכוכבים', אבל פוטנציאל המגניבות של המכשיר הזה - עצום הוא.

קודם כל, השילוב של שתי התמונות אותן מקבלת המצלמה משתי עדשותיה נעשה בתוך הגאדג'ט עצמו. זה אומר שכל מה שצריך לעשות הוא לחבר אותו למחשב, ויש לכם מצלמת 3D עובדת בלי קשר לתוכנה. מעבר לכך, המחיר של המכשיר - כשזה יגיע לשוק בדצמבר הקרוב, יהיה כ-100 דולרים, לא גבוה במיוחד. הבעיה היחידה היא שכדי לראות את התמונה שמתקבלת מ-Minoru כמו שצריך, תצטרכו משקפיים עם עדשה אדומה ועדשה כחולה, כאלה שחילקו בזמנו עם כל דבר אפשרי.

רוצים בכל זאת לבקש עזרה מאובי-וואן?

נכון, המצלמה הזו דורשת מהצופים בכם לשים את משקפי תלת המימד הטיפשיות, אבל אולי זה שווה את השיפור בתקשורת ועלייה במפלס המגניבות?

  • עוד באותו נושא:
  • minoru

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully