וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרפובליקה הישנה חוזרת

חברת Bioware מפתחת יחד עם Lucasarts את משחק התפקידים ההמוני החדש של מלחמת הכוכבים

בשנים האחרונות, לאחר שנכשל משחק התפקידים ההמוני הראשון ביקום 'מלחמת הכוכבים' - Star Wars: Galaxies שמו, שמענו לא מעט על כך שב-Lucasarts מתכננים משחק תפקידים המוני חדש, הפעם על בסיס הסדרה המוצלחת Knights of the Old Republic. היום הכריזה החברה, יחד עם Bioware שפיתחה את KOTOR הראשון ונחשבת לאחת החברות המשפיעות בתחום משחקי התפקידים, על פיתוחו של משחק המוני בשם Star Wars: The Old Republic. המשחק יופץ ברחבי העולם על ידי אלקטרוניק ארטס.

המשחק החדש מתרחש כ-3,500 שנה לפני האירועים שנראו בסרטי 'מלחמת הכוכבים' ו-300 שנה לאחר אירועי KOTOR 2. הוא אכן יהיה כותר המוני, בו ניתן יהיה לשחק בצד אימפריית הסית' או הרפובליקה. לכל סוג של דמות יהיה סיפור משלה, שינחה את הדמות במהלך המשחק, אך אל ההרפתקאות ניתן יהיה לקחת גם אנשים אחרים. ב-Lucas Arts אומרים כי הם רוצים לתת לשחקנים את היכולת לעשות כל דבר שהם ראו בסרטי הסדרה. The Old Republic יעשה שימוש רב בדמויות מלוות, שגם תושפענה מהשחקן, ומהדברים שהשחקן עושה.

לא ברור עדיין מתי יושק הכותר החדש, והאם יידרש מנוי חודשי כדי לשחק בו. במסיבת העיתונאים בה הושק הכותר, נאמר כי החברות האחראיות למשחק "עובדות על מגוון דרכים בהם אנשים יוכלו להיכנס לכותר". כמו כן, לא ידוע איך The Old Republic ישפיע על Star Wars: Galaxies, ששרתיו עדיין פתוחים למרות מספר המנויים הנמוך-יחסית.

  • עוד באותו נושא:
  • the old republic

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully