וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מקרן כיס

22.10.2008 / 3:14

ה-Pocket Cinema הוא מקרן קטנטן עם זכרון מובנה, שמציג תמונה בגודל של עד 50 אינץ'

לפני כמה שנים, מקרנים קטנים עוד היו בגדר חלום. כדי להקרין תמונה נעה על מסך או קיר, נדרש ציוד גדול, מסורבל ויקר מאוד. וזה לא שאיכות התמונה הייתה טובה כל כך. כיום, מקרן גדול יכול לספק לכם תמונה איכותית, שבמקרים מסויימים טובה - לא בכולם - טובה מספיק גם עבור סרטי קולנוע, ואילו עבור מצגות ושימוש פחות מתוחכם, אפשר להשתמש במקרנים קטנים.

המרוץ להקטנת המקרן הביא לנו כבר קונספטים כמו מקרן בתוך טלפון סלולרי ומקרן זעיר שניתן לשים על מחזיק מפתחות. בניגוד לאלה, Pocket Cinema של חברת Firebox כבר ניתן לרכישה. מדובר במקרן קטנטן שאורכו 12.5 סנטימטרים ומשקלו 100 גרם (בלי סוללה) מקרין על הקיר תמונה שגודלה נע בין 6 לבין 50 אינץ', תלוי במרחק. איכות התמונה אמנם לא גבוהה במיוחד - הרזולוציה היא 640x480, אך הדבר מספיק כדי להראות לאנשים תמונות, סרטון או מצגת פאוורפוינט בלי הטרחה שבהבאת לפטופ.

כמו כן, מצוייד המקרן הקטן הזה גם בזוג רמקולים, קורא כרטיסי SD, גיגהבייט של זכרון מובנה, וכניסותיציאות וידאו. עם המכשיר מגיעה תוכנה שיכולה להמיר קבצי וידאו לפורמטים אותם הוא מכיר, לקריאה ישירות מהזכרון המובנה או מכרטיסי פלאש. המחיר בו כל זה מוצע לא נמוך - כ-300 פאונד, אבל על נוחות משלמים.

זה מקרן בכיס שלכם, או שאתם שמחים לראות אותי?

יש מקום למקרן קטן בכיס שלכם, או שכל זה שטויות ואין תחליף למקרנים גדולים ואיכותיים?

  • עוד באותו נושא:
  • firebox

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully