וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: IC3

דידי חנוך

27.10.2008 / 2:04

מתקשים לשמור על המשקל? הנה גאדג'ט שעשוי לעזור לכם בזה. או לעלות לכם על העצבים

ברוב הימים, מערכת המדור לא מתקשה להחליט האם מוצר בו נתקלנו ראוי להופיע כאן. כשאנו שואלים בתחתית הטקסט "גאדג'ט היום" או "גאדג'ט איום", אנחנו יודעים מה התשובה הנכונה לדעתנו. אבל הפעם אנו מציגים בפניכם את הגאדג'ט שפילג את העם, גאדג'ט שהטקסט עליו נכתב על ידי אחד מאיתנו כי השני סירב.

מה פילג אותנו כל כך? IC3 הוא קונספט לסכום מתקדם שמסייע בתזונה תזונה במספר דרכים. מדובר בידית לסכו"מ, שמכילה חיישנים ומשקל. יש לידית סכין, כף ומזלג מתחלפים. הסכין בודקת שהטמפרטורה של המזון בטוחה, המזלג מודד את תוכן השומן, פרוטאין והסוכר של המזון, והכף שוקלת אותו. במידה רבה, מדובר במערכת שמבצעת בעבורכם את העבודה שחברי קבוצות כמו "שומרי משקל" עושים בשביל עצמם. הידית מתחברת לצג שמראה את הנתונים שנמדדו.

IC3 לא פילג אותנו כי אחד מאיתנו שוקל להשתמש בו אם וכאשר יצא לשוק. שנינו חושבים שזה יהיה מעיק. אבל לו הייתי מחליט להשתלט על השומן התופח, יכול להיות שמשהו כזה היה מועיל בעבורי יותר מאשר מעיק. אני מוצא במוצר שני פגמים בשלב זה. הראשון הוא העובדה שמדובר בידית אחת וכלים מתחלפים. זה לא ממש נוח. השני הוא שהוא מתחבר לצג מיוחד ולא פשוט למחשב. אבל זה קונספט, ואם הוא יהיה מוצר, אין לי ספק שהעניינים הזה ייפתרו.

IC3 מוצג בימים אלה בתערוכת העיצוב Designparcours מינכן 2008, ועוצב על ידי אלקס שולץ.

ירצו, יאכלו

ומה אתם אומרים, אתם בולעים את הדבר הזה, או חושבים שמדובר בלוקש?

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully