וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזומבים באים!

ליטל וינבאום

27.10.2008 / 11:05

חגיגות ליל כל הקדושים ב-World of Warcraft כוללות מגיפת זומבים, כי מה יכול להיות יותר חגיגי מזה?

מתחת לרציפים המצחינים, מתוך ארגזים שנבזזו על ידי שודדי ים, עולה המגיפה. ענני חולי ירקרקים של מקקים נגועים כבר מתרוצצים ברחבי הערים הגדולות, שמתמלאות אט אט בגופות. אי אפשר להיכנס לבנק או אל בית המכירות הפומביות מבלי למעוד על שלדים, התחבורה אל מחוץ לעיר לא מתפקדת, הטייס הראשי שוכב הרוג וההיפוגריפים שלו מתעופפים בלהקות מבועתות כשהם מתקיפים עוברים ושבים. כמרים, שלא זכו לדקת שינה ביממה האחרונה, ממהרים בתשישות לטפל בנזקקים, ומרפאים כמיטב יכלתם.

זה לא מספיק. אבל המתים הם בעלי המזל. חולים וגוססים שלא זוכים למרפא, ושלא נרצחים על ידי תושבים מבוהלים, הופכים ברגע מותם לזומבים. שחקנים תמימים שבסך הכל ניסו לעשות קניות לחג מוצאים את עצמם רעבים לבשר אדם, וגדודי המפלצות תוקפים את שומרי העיר ואת כל הסובבים אותם. וכל זה קורה ממש עכשיו. ב-World of Warcraft.

לשחקנים מומלץ דווקא להפוך לזומבים, להם סרגל קסמים והתקפות ייחודי שמכריח אתכם להלחם באסטרטגיה שונה מהרגיל. סרגל היכולות החדש מהנה במיוחד כיוון שהוא כולל התקפות כמו הקאת חומר שמאט את התוקפים ומנגנון השמדה עצמית שמדביק את כל הסובבים בזומביות. בכל מקרה, משעשע לארוב בספרייה האפלה לקוראים תמים ולצבוא עליהם מבין המדפים תוך שאגת "Braaains".

למען המדע וזכותו של הציבור לדעת, הרגתי ג'וק נגוע והדבקתי את עצמי כדי לחקור את השפעת המחלה. ישבתי בחדר מחקר נטוש, בין גלובוס לראש צבי מפוחלץ, והמתנתי בקור רוח לקץ. מסקנותיי: זומבים לא רוקדים. הם לא מספרים בדיחות, ולא מפלרטטים. אפילו לא עם זומבים אחרים. הם גם לא עושים קולות של רכבת. מה שכן, יודעים הזומבים להפיץ את המגיפה, לקרוא לבני מינם על מנת ללכוד טרף, לחמוק מרשתות וממלכודות, ולהתפרק לגורמים אפילו אם לא מנסים להרוג אותם.

המלך מגיע, תיראו עסוקים

חברת בליזארד, שידועה בחגיגות ליל כל הקדושים המושקעות שהיא מארגנת למיליוני שחקנים של WoW, התעלתה על עצמה השנה בניסיון להביא שחקנים חדשים למשחק ולהחזיר את אלה ששיחקו ונטשו, זאת לקראת השקתה של חבילת ההרחבה השניה במספר למשחק - Wrath of the Lich King שמה, ב-13 בנובמבר. סיבה נוספת לכך שבליזרד מנסה למשוך שחקנים היא השקת המשחק Warhammer Online, שמיצב עצמו כמתחרה חזק והלחיץ את החברה.

כמו כן, כולל הקמפיין של בליזארד גם פרוייקט "חבר מביא חבר" מטריד, שפועל רק בארה"ב. מי שמביא למשחק שחקנים חדשים זוכה ברמות (levels) במשחק, כך שדי בהבאת חברים כדי לקפוץ לרמה גבוהה מבלי להניד חרב או להטיל ולו כישוף אחד.

על מנת לשמר את השחקנים הוותיקים, שיחררה בליזארד ללא תשלום נוסף חלק מהדברים שהיו מיועדים להרחבה. נוספו למשחק מסלולי הפלגה ותעופה בזפלין, מכוני יופי לשינוי התסרוקת, הפירסינג והקרניים, שיטת תגמול חדשה המתווספת לנקודות ניסיון, ועכשיו - חגיגת האלווין מושקעת ורדופת זומבים. כל זה מעלה את התהייה האם ההרחבה עצמה תישאר אטרקטיבית מספיק. כנראה שכן. בליזארד שומרת מספר אטרקציות לחבילה החדשה, ביניהן מקצוע (class) חדש, אזורים חדשים וכן אירועים (instances) חדשים לעבודה בחבורות. אבל כך או כך, אפילו בתכולה מדולדלת, קשה להאמין ששחקנים יוותרו על האפשרות לעלות מרמה 70 לרמה 80.

  • עוד באותו נושא:
  • world of warcraft

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully