וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוגים שמוגים

בוריס בולטיאנסקי

27.10.2008 / 11:11

בזמן שרבים עסוקים במערכת הבחירות הקרובה לרשויות המקומיות, יש שמתחילים כבר להתכונן לבחירות ב-2013

מי שקורא את הכותרת יכול לחשוב כאילו שממש בעוד כמה מילים אני הולך לעסוק במערכת הבחירות לכנסת. הסירו דאגה מליבכם, יש לנו עוד לפחות עד פברואר כדי לעסוק בזה וללא ספק יהיה עוד הרבה על מה לכתוב בנושא.

נכון לעכשיו, אנחנו נכנסים לפאזה הסופית של מירוצי הבחירות לרשויות המקומיות. אם להתייחס אל הבלוגים כאל ראי החברה הישראלית, אז אפשר לחשוב שיש מערכת בחירות אחת גדולה בתל-אביב, מערכת בה [[דב חנין]] הולך לנצח ובגדול. חוץ מזה, יש גם מערכות בחירות קטנות יותר בירושלים ומודיעין, ובכל שאר המקומות לא קורה כלום.

הבחירות תיערכנה ב-11.11, אבל יש כאלה שכבר עכשיו מתחילים לחשוב על הבחירות הבאות – האלה שתתקיימנה בשנת 2013. [[שרון גפן]] ו[[יהונתן קלינגר]] אשר כותבים ומפעילים את [[היתוך קר למפגרים]] – בלוג ההומור האהוב עליי בשפה העברית, הקימו אתר לצורך קידומו של [[יואב לרמן]] (שהוזכר כבר לא פעם בטור זה) לראשות העיר תל-אביב בעוד 5 שנים. נכון לרגע זה מדובר כמובן במעשה הומוריסטי, אך כפי שקלינגר וגפן מעידים, הם היו שמחים אם ביום מן הימים יחליט לרמן להפוך את הבדיחה הנוכחית למציאות ולרוץ לראשות העיר תל-אביב.

וורדקאמפ 2008 - ההכנות

כפי שאתם בוודאי כבר יודעים, ואם לא, אז טוב שאני כאן כדי לספר או להזכיר לכם, כנס וורדקמפ ישראל 2008 יתקיים השנה בפעם השנייה. האירוע עתיד להתרחש ב-16 לנובמבר, בבית ציוני אמריקה שבת"א. במעמד ההרשמה לכנס ניתנה לכל נרשם פוטנציאלי האפשרות להכניס את כתובת האתר או, מה שסביר יותר, כתובת הבלוג שלו – כאשר לכולן ניתן להגיע מדף הנרשמים שבאתר הכנס.

אבל סתם קישור לאתר, במיוחד אם זה בלוג אישי ועצמאי המבוסס על פלטפורמת וורדפרס אינו באמת מספיק. [[חנן כהן]] ישב לפני כמה ימים, השקיע מעל 3 וחצי שעות עבודה והעביר דרך אגרגטור גרגריוס מיוחד את הפידים של כל הנרשמים לכנס שהכניסו כתובת של בלוג אישי. כעת, ניתן לא רק לחזות בכתובות הבלוגים, אלא גם לעקוב באמצעות עמוד אחד אחרי כל הבלוגים של הנרשמים. ככל הנראה כהן צפה מראש שתתקבלנה מספר רב של שאלות בנוגע למיני אגרגטור שפתח (לא כל-כך מיני אם חושבים על זה, 169 מקורות יש שם נכון לרגע כתיבת הטור) ולכן בפוסט שבו הוא חושף את היוזמה יש מענה על מספר שאלות נפוצות וצפויות.

מן השו"ת הללו ניתן ללמוד כי הוא מתכוון למחוק את האגרגטור מיד לאחר תום הכנס. בעיני, היוזמה של כהן מבורכת ואולי עדיף שלא תימחק, אלא תעבור בתום הכנס לאתר הארכיון של וורדקמפ 2008. אחת המעלות שבדבר היא ריכוז, במהלך הימים הראשונים שבתום הכנס, של כל הסיכומים אשר ייכתבו ע"י הבלוגרים שלקחו בו חלק. יותר מזה, אני מאמין שבשנה הבאה, כאשר הכנס יערך בפעם השלישית, הרעיון של כהן ייושם מלכתחילה כבר ברמת האתר של הכנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully