וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיקר יפה מבחוץ

H680 של מוטורולה היא אזניית בלוטות’ סבירה, שמיוחדת דווקא בגלל העיצוב שלה ושל המטען המצורף

אוזניות הבלוטות' שהופיעו בחיינו לפני מספר שנים, לא רק שינו את הדרך בה רבים מאיתנו מדברים בטלפון ואת היחס שלנו לאנשים שהולכים ומדברים כביכול-לעצמם, אלא גם הוסיפו לנו אביזר אופנתי בו אפשר להשוויץ. חברת מוטורולה הלכה צעד אחד קדימה, והפכה גם את המטען של אוזניית H680 לסוג של תכשיט.

נתחיל מהאזנייה עצמה. ה-H680 קטנה וקלה מאוד, רק 12 גרם משקלה. השילוב בין המתכת לפלסטיק לא רק נראה טוב – והוא אכן יפה – אלא גם לרגע לא מרגיש זול. תפס הפלסטיק, שנועד כדי לתלות האזנייה על האוזן שלכם משתלב היטב עם העיצוב הכללי, והכפתורים גדולים מספיק כדי שלא תתבלבלו גם אם אתם רוצים להגביר או להנמיך את הצליל בזמן השיחה.

המטען המדובר הוא ההפתעה הכי נעימה באריזה הזו. צורתו כשל קופסת תכשיט עם מכסה פלסטיק שקוף, כשכל מה שצריך לעשות זה להניח את האזנייה בפנים ולחבר את הכבל המצורף לשקע החשמל או לשקע המצת ברכב – פתרון דקורטיבי ונעים לעין.

בינונית מבפנים

עד כה, דיברנו בעיקר על העיצוב של ה-H680 – דבר לגיטימי, אך לא כזה שיכול להחזיק ביקורת במדור טכנולוגיה. ועיצוב, הרי, זה לא מספיק, האזנייה צריכה להיות גם שימושית. כאן סובל מושא ביקורתנו מכמה בעיות, שאינן משמעותיות מאוד אך מציקות מדי פעם.

נתחיל מאיכות השיחה. זו התבררה ברוב המקרים כטובה, כל עוד הטלפון שלכם נמצא ממש לא רחוק מכם – בכיס או בתיק שנמצא עליכם. באתר הרשמי, מתהדרים אנשי מוטורולה בטווח קליטה של 10 מטרים (כמו כמעט בכל אזניית בלוטות' היום). הבעיה היא שזה לא ממש נכון. כבר במרחק של 3-4 מטרים מתחילים רעשים מוזרים, ושותפכם לשיחה מתחיל לגמגם ולדווח שאתם נשמעים מקוטע. במרחק המקסימלי לא הצלחתי לשמוע כמעט כלום. הבדיקה נעשתה בשני מכשירי סלולר, כך שהחשודה העיקרית בבעייתיות היא האזנייה.

בעיה נוספת היא עם התפס שאמור להתלבש על האוזן. פלסטיק זה יפה ונחמד, אבל הוא לא גמיש, מה שהופך את כל הרעיון למיותר עבור אנשים רבים. למזלנו, ניתן להסיר את המכשול הזה, תרתי משמע, ולתת לאזנייה להחזיק את עצמה באמצעות הגומי שנכנס לאוזן. הגומי הזה דווקא איכותי, לא מחליק ולא נופל בזמן ריצה. באשר לזמן סוללה – במפרט הטכני כתוב שהסוללה מספיקה ל-8 שעות דיבור או כ-8 ימי המתנה. מהבדיקה שלנו, תוכלו לצפות ל-4 ימים אם אתם מדברים כ-30 דקות ליום, ובלי לדבר בכלל הסוללה אכן החזיקה 7 ימים.

סיכום

ה-H680 היא, בעיקר, אזנייה שנראית טוב. לא מצאנו בה איכות שיחה מדהימה, ופירטנו כאן את הבעיות השונות מהן היא סובלת. כל אלה מינוריות עבור אנשים שמחפשים אביזר אופנתי שהוא גם אזנייה, אבל אם אתם קודם כל רוצים לדבר ורק אחר כך להיראות טוב, אולי כדאי לכם למצוא אזניות מתקדמות יותר מבחינה טכנולוגית.

מחיר: 299 ש"ח
האזנייה נמסרה לביקורת באדיבות חברת טלפאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully