וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

בנינטנדו מזהירים כי גם השנה עלול להיות מחסור של ווי בחנויות לפני החגים. כאלה הם, קשיי ההצלחה

המבול ששטף את רחובותינו בימים האחרונים לא משתווה כלל למבול אחר, שהחל כבר לפני חודש ויימשך בחודשיים הקרובים. לפחות שני משחקים גדולים יוצאים בכל שבוע, ורובם גם מתבררים כטובים עד מצויינים. אם לא חסכתם במשך כל השנה, כנראה שלא תוכלו לקנות את כל המשחקים האלה, אז אנחנו ננסה לעזור לכם באמצעות הגברת קצב ההפקה של ביקורות. התחום היחידי שסובל מכל הסיפור הוא ידיעות המשחקים - חברות עסוקות עכשיו ביחסי ציבור של כותרים שיצאו, ולא בהכרזה על דברים חדשים. לכן, יכלול 'שחקן ספסל' השבוע מספר סיפורים קצרים אך מעניינים.

רוצים ווי? חבל

רג'י פילס-איים, האיש החזק בנינטנדו אמריקה, התראיין השבוע ללוס אנג'לס טיימס ואמר כי יש מצב שהביקוש לקונסולת הווי בתקופת החגים שוב יהיה גבוה יותר מההיצע. כנראה ש-34 מיליוני הקונסולות שנמכרו עד כה היוו יחסי ציבור טובים ל-Wii, כי קצב הייצור כרגע עומד על 2.4 מיליון קונסולות לחודש. וזה, כאמור, יכול לא להספיק - אם מאמינים לרג'י.

מה שמעניין כאן, זה שמאז תקופת החגים של שנה שעברה, השתנה מאזן הכוחות. הווי היא אמנם עדיין הקונסולה הכי מצליחה בשוק, אבל כבר לא הכי זולה. השנה, הורידה חברת מיקרוסופט את מחיר חבילת הבסיס של אקס-בוקס 360 ל-200 דולרים - 50 דולר פחות מהווי. עם זאת, למכונה של נינטנדו עדיין יש ייתרון בכל הקשור לנגישות של אנשים שאינם גיימרים. בינואר, כשיתפרסמו נתוני המכירות של דצמבר, נוכל לראות מה ניצח בקרב על לב ההמון - המחיר או הממשק.

מעלימים עולם ומלואו

ב-31 בינואר, עולם ייעלם. לא העולם שלנו, אלא זה של Hellgate: London. לאחר סגירתה של החברה שפיתחה את הכותר, החליטו בחברת נאמקו לכבות גם את השרתים שלו. יש דיסוננס מרשים בין ההודעה הזו, לבין מה שאמרו על המשחק לפני השקתו. זה היה אמור להיות ההמשך הרוחני של דיאבלו, שפותח על ידי האנשים שעבדו על המשחק של בליזארד. אבל הביקורות קטלו, והקהל פשוט לא התלהב.

אך בכל זאת, יש אנשים שמשחקים ב-Hellgate: London גם עכשיו, והם אמנם לא קנו את המשחק בציפייה לכך שיימשך לנצח, אבל בוודאי שגם לא ציפו כי ייסגר לאחר קצת יותר משנה. ואפילו שבחברה מאפשרים למי שרוצה לשחק על השרתים מעכשיו ועד לסגירה, לעשות זאת בחינם, זו עדיין בגידה מסויימת בציפיות של הקונים הפוטנציאלים.

E3 חוזרת

חברת IDG, שאחראית על תערוכת E3 ועל E for All ההמונית והלא-מצליחה, הודיעה השבוע על שינויים גדולים בשתי התערוכות. נתחיל מ-E for All, שהייתה אמורה להיות הגרסה הפתוחה של E3 - היא נסגרה. מעט מאוד אנשים באו לחזות במעט מאוד מציגים שהראות את המשחקים שלהם, והדבר פשוט לא היה כלכלי. E3, לעומת זאת, תנסה בשנה הבאה לחזור לשורשיה, ולהביא 40,000 אנשים שקשורים לתעשייה ללוס אנג'לס.

ה-E3 החדשה תנסה, כאמור, להחזיר את העטרה ליושנה, עם הבלאגן החגיגי, הנערות הלא חסודות והמתחמים הראוותניים. השאלה היא אם יש לזה סיכוי? בשנתיים בהם E3 הייתה קטנה ושולית, קמו לה יורשות בדמות ה-PAX האמריקאית ותערוכת לייפציג האירופאית. שתיהן גדלו מאוד כתוצאה מהיעלמות E3, ובינתיים אף אחד לא מתכוון להקטין אותן. ההפך הוא הנכון. בחודשים הקרובים נראה מה תהיה ההיענות של המציגים, שבזבזו בעבר מאות אלפי דולרים על המתחמים שלהם, והאם אנשי התעשייה ירצו בכלל להגיע.

  • עוד באותו נושא:
  • wii
  • e3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully