וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

שליש מהמשחקים שיש בוידאודרום השבוע, מחזירים אותנו לתקופת מלחמת העולם השניה. מסתבר שבהווה אין מספיק מלחמות

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. ובכל שבוע אנחנו גורמים להם לראות את נאום הנצחון של ברק אובמה ובודקים מי מתחיל לבכות. אלה שכן מזילים דמעה, נבחרים לוידאודרום, כי הנאום באמת היה מרגש.

Bioshock

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: פעולה

הערות: יותר משנה עברה מאז הושק ביושוק לאקס-בוקס 360 ולמחשב האישי. שחקני הפלייסטיישן 3 יכולים להתמרמר על כך, אבל אפשר גם להסתכל רק על חצי הכוס המלאה - המשחק מגיע עכשיו, וכולל שיפורים מינוריים למשחקיות, כמו גם תוכן חדש שניתן יהיה להוריד (לא בחינם). הטריילר הזה הוא לחבילת התוכן הראשונה.

Call of Duty: World at War

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי, פלייסטיישן 2, DS

תאריך השקה: 14 בנובמבר

ז'אנר: פעולה

הערות: כש-Call of Duty 4 יצא לפני שנה, רבים שיבחו את התקדמותו מתקופת מלחמת העולם השניה אל הימים המודרניים. עכשיו מגיע World at War, שאמנם מחזיר אותנו לשנות הארבעים אבל עושה זאת בסטייל, עם גרפיקה משופרת ורמת ריאליזם גבוהה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

IL 2: Sturmovik - Birds of Prey

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, PSP, DS

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: סימולטור טיסה

הערות: Il 2: Sturmovik ראה אור לראשונה עוד ב-2001 על המחשבים האישיים. מאז, קיבלנו כמה חבילות הרחבה, ועכשיו מגיע המשחק - עם גרפיקה מעודכנת וממשק שמותאם לקונסולות - גם לפלייסטיישן 3 ולאקס בוקס 360. אם הוא ישמר את הרוח של המשחק המקורי, צפויים לנו לא מעט קרבות אוויר מרשימים ב-2009.

Mirror's Edge

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 14 בנובמבר לקונסולות, חורף 2009 למחשב

ז'אנר: פעולה

הערות: לפני מספר ימים, שיחקתי לראשונה בדמו של Mirror's Edge - אחת ההפתעות הגדולות של תערוכת E3 השנה, ומשחק לו רבים צופים תהילת עולם. הכותר יגיע בשבוע הבא לחנויות, ובינתיים אפשר לראות את קדימון ההשקה המרהיב שלו, שמדגים חלק מהמשחקיות

Monopoly

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי

תאריך השקה: נובמבר 2008

ז'אנר: משחק לוח

הערות: מונופול - אחד ממשחקי הלוח המפורסמים בעולם, זכה לא פעם לעיבודים עבור המחשב והקונסולות. עכשיו מגיעה לה גרסה נוספת, שמותאמת לפלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360 והווי של נינטנדו. הטייקון החביב עם השפם המפורסם מעולם לא נראה כל כך, אתם יודעים, תלת מימדי.

Valkyria Chronicles

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: אסטרטגיהתפקידים

הערות: המשחק הזה כמעט ולא זוכה לחשיפה, וחבל. מדובר בכותר אסטרטגיה מצויין לפלייסטיישן 3, שמתחזה למשחק תפקידים יפני. אולי הקדימון שלו ישכנע אתכם לתת לו סיכוי - הוא נראה מצויין, ומעביר את התחושה החצי-רצינית של המשחק היטב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully