וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

גאדג'ט חדש של הונדה יכול לעזור לאנשים בריאים ללכת ביתר קלות. הבעיה כאן היא שאנחנו צריכים לדעת ללכת בלי עזרה

מאז שהאדם למד איך ללכת, הוא החליט שזה קשה מדי ולוקח יותר מדי זמן. כתוצאה מזה, קיבלנו דברים מרשימים כמו גלגל, סירה, מטוס וערוצי טבע שמראים לנו איך נראים החיים בקצה השני של כדור הארץ בלי שנצטרך לקום מהספה. אבל משהו עדיין היה חסר.

חברת הונדה הציגה השבוע מוצר שעוזר לכם ללכת. מדובר במושב ממונע שתומך בגוף שלכם, ומושך את רגליכם למעלה כשאתם מנסים לצעוד. הוא מוריד לחץ מהשרירים, וכולל מנגנונים שנועדו לייצב אותנו. מדובר, נכון לעכשיו, באבטיפוס, אך בחברה מתחילים לנסות אותו בתנאים מציאותיים כבר בקרוב.

אקדים ואומר - יש לגאדג'ט הזה שימושים רפואיים לגיטימיים, שיכולים לעזור לאנשים שצריכים את העזרה כדי ללמוד ללכת מחדש או להתגבר על נכות. הפחד הגדול שלי הוא נובע מכך שלא מדובר במטרה מוצהרת שלו, והוא יכול להיות משווק גם לאנשים בריאים לגמרי, כדי להקל עליהם בהליכה. אבל להקלה הזו יש מחיר: הן אסתטי, כי הדבר הזה לא נראה מי יודע מה טוב, והן מעשי, בכך שאנחנו פשוט עלולים לשכוח איך אפשר ללכת בלי עזרה. ועם כל הכבוד לטכנולוגיה, יש עדיין דברים שאנחנו צריכים לדעת לעשות הסתמכות על מכונות, כל עוד אנחנו יכולים. והפחד הזה, הוא שגורם לי להכריז על הפיתוח החדש של הונדה כעל הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

ללכת שבי אחר הטכנולוגיה?

תעדיפו עזרה מכנית בכל תחומי החיים, או שגם אתם חושבים שכל עוד אנחנו יכולים ללכת בלי עזרה, כדאי שנעשה זאת?

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully