וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני נובה

דידי חנוך

10.11.2008 / 14:10

נוקיה 7210 מסדרת "סופרנובה" הוא מכשיר די מוגבל, אבל הוא מספק אופציה לא רעה לסולדים מהדור השלישי

המפעילות הסלולריות לא נלהבות במיוחד לשווק מכשירים מדור 2.5. זאת בחירה מובנת, מכיוון שההכנסה הממוצעת ללקוח גבוהה יותר בלקוחות בעלי מכשירי דור 3 ומעלה. אבל למי שלא רוצה לשלם את דמי הדור השלישי ולא רוצה להשתמש באינטרנט הסלולרי, זה לא מותיר הרבה אופציות. נוקיה 7210 סופרנובה הוא מוצר נדיר מהבחינה הזאת: מכשיר חדש בדור 2.5. אבל האם שווה לרכוש אותו?

סוג של מעוצב

נוקיה משווקת את המכשיר בעולם כמכשיר מעוצב לצעירים, וממבט ראשון 7210 הוא אכן מכשיר די מעוצב. הוא דק וקל וכמעט בלתי מורגש בכיס. הצבעים שלו - אפור וכחול - נעימים למראה. אבל בשימוש, המכשיר נותן תחושה זולה. הוא פלסטיקי, והמקשים שלו אינם נוחים לשימוש. הם לא מובלטים, וקשה לחייג בהם מבלי להסתכל, והם גם נוקשים וקשים ללחיצה. היבט חיובי של המקשים הוא העובדה שהם מוארים בשימוש, מה שהופך את המכשיר לנוח יחסית לשימוש בחשיכה.

ללכת בלי, להרגיש עם

7210 הוא לא מכשיר מתקדם. הוא לא דור 3, המצלמה שלו היא מצלמת 2 מגפיקסל שמצלמת לאט יותר מחלזון נכה, והדפדפן שלו הוא האח המפגר של הדפדפן המצוין שתוכלו למצוא במכשירים המתקדמים של החברה.

אבל בניגוד לרוב המכשירים בדור 2.5, לא מדובר במכשיר עירום ועריה. הוא תומך בבלוטות' סטריאופוני ומגיע עם יישומים חביבים כמו ממיר מידות, שעון עולמי ו-Widsets, מנוע הוידג'טים של נוקיה.

גם המצלמה האיטית שלו, שכיום נראית כמו זכר מן העבר, היא מצלמה שעד לפני שנה היתה עשויה להיות מהמתקדמות בשוק. היא אטית, אבל מייצב התמונה שלה עושה עבודה טובה.

בכל הנוגע למולטימדיה, המכשיר שקול למכשירים מתקדמים – ויקרים - ממנו בהרבה. הוא מנגן את כל פורמטי המוזיקה שניתן לצפות שינגן, וכולל גם רדיו. את נפח האחסון ניתן להגדיל באמצעות כרטיס מיקרוSD.

לסיכום

היתרון הגדול ביותר של נוקיה 7210 הוא היתרון הכלכלי. המכשיר עולה 30 ¤ לחודש ברשת סלקום, ולשם שינוי אין צורך להוסיף את דמי השימוש בדור השלילי. ולמדברים במעל 150 ¤ בחודש, יש החזר מלא.

אם יש לכם צורך כלשהו במצלמה טובה, או כוונה כלשהי להשתמש באינטרנט בסלולרי שלכם, אין לכם מה לעשות עם הנוקיה 7210. אבל למי שרוצה רק לטלפן ולסמס, מדובר בפתרון סביר מאד במחיר סביר מאד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully