וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

חבילת ההרחבה השניה של World of Warcraft מגיעה מחר, וגם בישראל תערכנה השקות ליליות בכל רחבי הארץ

הטירוף מגיע. מיליוני השחקנים של World of Warcraft ברחבי העולם יתבקשו בעוד מספר ימים לשלם עוד כסף, בנוסף למנוי החודשי, כדי לקנות את חבילת ההרחבה השניה של המשחק. כשחבילת ההרחבה הראשונה יצאה לשוק בתחילת השנה שעברה, 2.4 מיליון עותקים שלה נמכרו ב-24 השעות הראשונות, ו-Wrath of the Lich King ינסה לשבור את השיא הזה.

כיוון שהמשחק הוא כל כך פופולרי, גם בישראל – כמו ברבות ממדינות העולם – תערכנה השקות ליליות עבור האנשים שלא יכולים לחכות לבוקר כדי להתחיל ולעלות בדרגות. כך, רשת החנוית באג תפתח חלק מהסניפים שלה – עתיד קריון בקריות, לב המפרץ בחיפה, אזור תעשיה פולג, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, דיזנגוף סנטר בת"א, סניף ברחוב הלל בירושלים וסניף בקניון הנגב בבאר שבע. מעבר לכך, מתוכננים אירועים גם בחנויות המשחקים הייעודיות במרכז הארץ. מדיה גיים בגבעתיים יעשו אירוע לילי למכירת משחק, ובפריק במרכז ויצמן בת"א יערכו מסיבת תחפושות נושאת פרסים.

כוכב הצנזורה

המשחק Little Big Planet היה אמור להיות גן עדן לתוכן גולשים. רוב רובו של המשחק מבוסס על שלבים אותם יוצרים המשתמשים, ועל משחקיות שיתופית. הדבר יצר בעיה עבור סוני – הוורסטיליות של הכלים אפשרה למשתמשים ליצור שלבים שפוגעים בזכויות יוצרים. כיוון שהשלבים האלה מאוחסנים על השרתים של סוני, נדרשה אכיפה. אבל יש אנשים האומרים כי סוני עוברים את הגבול.

על פי דיווחים, סוני מוחקת את השלבים בהם יש אלמנטים הקשורים לסדרות טלוויזיה וסדרות משחקים. זאת בלי לנסות ולהזהיר את המשתמשים או לבקש מהם לערוך את השלב ולמחוק את החלקים הבעייתיים. וכשהשלב נמחק, הדרך היחידה לשחזר אותו היא ליצור הכל מהתחלה.

ברור שסוני צריכה להגן על עצמה ועל האינטרסים שלה, במיוחד לאור הידיעות כי היא מדברת עם חברות תקשורת ומשחקים כדי לאפשר שימוש בתכנים שלהן, אבל מכאן ועד למחיקה בלי הזהרה ובלי הסבר המרחק גדול מאוד.

פליטי אקטיוויז'ן מוצאים בית חדש

אחת ההפתעות הגדולות במיזוג שבין אקטיוויז'ן לבין בליזארד הייתה ההחלטה לא לשלב בתוך החברה החדשה את Massive Entertainment, שהשיקה רק לפני שנה את המשחק המוצלח והמצליח World in Conflict, שצפוי להגיע גם לקונסולות במרץ 2009.

עכשיו מתברר שמי שיפיץ את המשחק, במקום חטיבת Sierra של ויונדי, זו יוביסופט הצרפתית שקנתה את Massive יחד עם הזכויות על המותג המפורסם שלה. הידיעה הזו מבשרת טובות לחובבי ז'אנר האסטרטגיה, שלא צריכים לדאוג יותר לעתיד של הסדרה.

משחק נוסף שנפל בין הכסאות במיזוג הוא Ghostbusters: The Video Game – כותר חדש המבוסס על זיכיון 'מכסחי השדים', עם תסריט של יוצרי הסדרה. גם המשחק הזה מצא בית חם, הפעם בחברת אטארי שמנסה להתגבר על הקשיים של השנים האחרונות.

אז למה ויתרה אקטיוויז'ן-בליזארד על שני הכותרים האלה? מנכ"ל החברה החדשה הסביר כי הסיבה היא אי-היכולת לנצל את הזיכיונות בכל שנה, על כל פלטפורמה אפשרית, עם פוטנציאל ברור למשחקי המשך. לדבריו, החברה מחפשת זיכיונות שיכולים להביא לחברה עם הזמן יותר מ-100 מיליון דולרים, וכאלה שיהיו רלוונטיים גם בעוד עשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully