וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: HTC MAX 4G

דידי חנוך

13.11.2008 / 2:17

חברת הסלולר החדשנית בעולם משיקה ברוסיה רשמית את מכשיר ה-WiMax הסלולרי הראשון

HTC ממשיכה להרוויח ביושר את התואר שלה כחברת הסלולר החדשנית בעולם. נראה שכל חודש חודשיים מוצג מכשיר שהיה מספיק לרוב החברות כמכשיר דגל לחצי שנה לפחות. בחצי השנה האחרונה השיקה את ה-Diamond המצוין, את Touch Pro (דיאמונד עם מקלדת מלאה), את Touch HD (דיאמונד עם מסך ענק ברזולוציה 800 על 480 פיקסלים) וכמובן את G1 (מכשיר האנדרואיד הראשון).

אבל החברה הטאיוואנית שבעבר לא נחה על זרי התהילה, ומתחילה לשווק ברוסיה מכשיר חדש שניתן בהחלט להגדיר כראשון מסוגו. הכירו את HTC MAX 4G. מכשיר דור 4 הראשון בעולם שמשווק מסחרית. המכשיר, שישווק ברשת סקארטל הרוסית, דומה מאד מבחינת נתונים ל-Touch HD: מסך 3.8 אינץ', GPS, וייפיי, מצלמת 5 מגפיקסל. וקישוריות WiMax.

לפני כחודשיים כתבנו כאן על מכשיר קונספט של חברת העיצוב הרוסית Art Lebedev שנתוניו דומים מאד למקס החדש. המוצר של ארט לבדב היה הגאדג'ט הגרוע של השבוע, מכיוון שהנסיון של חובבי גאדג'טים עם ארט לבדב הוא ניסיון כאוב שכולל בעיקר המתנה עקרה למוצרים שמבוששים להגיע לשוק. אבל כעת נראה ש-HTC מממשת את החזון.

המכשיר יתחבר אוטומטית לרשת ה-WiMax כשיהיה בטווח הקליטה שלה, ויעביר דרכה שיחות וקישוריות אינטרנט כאחד. הוא גם ישתמש בקישוריות על מנת לקלוט שידורים של רשת הטלויזיה הניידת של סקארטל (המשווקת תחת המותג Yota), וכולל מאפיינים חברתיים של סינכרון והעלאה של תמונות ווידאו לאתר החברה.

מקסימום או מינימום?

ומה אתכם, מצפים להגעת הויימקס גם אלינו?

  • עוד באותו נושא:
  • htc
  • wimax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully