וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

15.11.2008 / 2:15

רק שישה קדימונים יש בוידאודרום השבוע, אבל אורכם המשותף מגיע ל-15 וחצי דקות של הנאה וציפייה למשחקים החדשים

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. ובכל שבוע אנחנו גורמים להם לישון בתנוחה לא נוחה כך שייתפס להם הצוואר. אלה שמתעוררים ולא מתחילים לבכות נחשבים לחזקים מספיק כדי להיות בוידאודרום.

Alone in the Dark: Inferno

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: 21 בנובמבר

ז'אנר: פעולה

הערות: כשחברת אטארי שחררה לשוק את Alone in the Dark החדש, היו שאמרו כי המכירות של המשחק הזה יכריעו את הגורל של החברה, שנמצאת בקשיים כלכליים קשים. ובכן, המשחק הצליח יחסית, למרות הביקורות הלא מאוד מחמיאות, ועכשיו הוא מגיע גם לפלייסטיישן 3. בגרסה החדשה תמצאו לא רק תיקוני באגים, אלא גם שיפורי משחקיות. אפילו הטריילר התרענן עם גרסתו של די ג'יי טייסטו לנעימת הנושא של המשחק

EA Sports Active

מגיע לפלטפורמות: ווי

תאריך השקה: מרץ 2009

ז'אנר: משחקי כושר

הערות: ההצלחה של Wii Fit - משחק הכושר של נינטנדו לקונסולת ה-Wii שלה - לא נתנה מנוח לחברת Electronic Arts, אז הם החליטו לפתח משחק מתחרה. ואם במקרה של נינטנדו הייתם חייבים לקנות אביזר מיוחד עבור המשחק, EA רק מספקת לכם כיס מיוחדת לבקר הנאנצ'ק של הקונסולה ומשתמשת בבקרים הרגילים של הווי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Kingdom Under Fire 2

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: אסטרטגיה

הערות: המשחק הראשון בסדרת Kingdom Under Fire היה הצלחה על המחשב האישי, ואילו המשכיו הגיעו רק לקונסולת האקס-בוקס. עכשיו מגיע לו Kingdom Under Fire 2 - הראשון במשחקי הסדרה שמושק לאקס-בוקס 360, אך גם כזה שמחזיר את הסדרה לשורשים שלה על המחשב האישי. קדימון ההשקה שלו מראה למה תוכלו לצפות ב-2009.

Madagascar: Escape 2 Africa

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי, פלייסטיישן 2, נינטנדו DS

תאריך השקה: 28 בנובמבר

ז'אנר: פלטפורמה, הרפתקאות

הערות: ברור היה שלסרט המצוייר 'מדגסקר 2' יופק גם משחק, כדי שהילדים שאוהבים את הסרט ינדנדו להוריהם לתת להם להמשיך את העלילה גם על הקונסולה או המחשב. אבל הקדימון שלו משאיר לנו תקווה שהפעם תהיה זו יותר ממחלבת כסף, ושנוכל ליהנות גם מהחוויה האינטראקטיבית שבכותר עצמו.

Prince of Persia

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 4 בדצמבר לקונסולות, 12 בדצמבר למחשב האישי

ז'אנר: פעולה

הערות: רבות דובר על המשחק החדש בסדרת 'הנסיך הפרסי', החל מהגרפיקה והסגנון הויזואלי שלו ועד למשחקיות החדשנית. הטריילר החדש, והארוך מאוד, כמעט ולא עוסק באלה - הוא בא לספר לכם סיפור של נסיך איראני והרפתקאותיו הקסומות, שכוללות בין השאר גם אל מרושע, בחורה יפהפייה ועץ. כי באמת, לעצים בדרך כלל אין תפקידים מגניבים במשחקים, והמצב הזה לא מתקבל על הדעת.

Skate it

מגיע לפלטפורמות: ווי, נינטנדו DS

תאריך השקה: 20 בנובמבר

ז'אנר: משחק ספורט

הערות: השליטה המוחלטת של משחקי טוני הוק בעולם כותרי הסקייטבורד הגיע לקיצה כשהושק Skate של אלקטרוניק ארטס. רק בעלי קונסולת הווי ישבו בצד ובכו, כיוון שהמשחק לא הגיע אליהם. עכשיו העוול הזה עומד להיות מתוקן, עם כותר חדש בשם Skate it, שמתאים את סקייט גם לקונסולות של נינטנדו.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully