וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלו-ריי או DVD?

16.11.2008 / 12:31

איך כדאי לצפות היום בסרטים בבית, בבלו-ריי או DVD? שתי עמדות, והחלטה אחת: שלכם

הקרב על "הדור הבא" של הדיסקים נגמר לפני חודשים רבים, והמנצח הגדול הוא פורמט הבלו-ריי של סוני. אך נתוני המכירות מראים כי אנשים לא ממהרים לאמץ את הפורמט – הצורבים יקרים מדי, המדיות גם, ובתחום הסרטים ה-DVD עדיין מנצח. אז במי אתם בוחרים?

בלו-ריי

עם כל הכבוד ל-DVD הישן והטוב, בלו ריי הוא העתיד. איכות סרטי הבלו-ריי עולה משמעותית על זו של סרטי דיוידי, והנפח הגבוה של הדיסקים מאפשר הכנסה של תוספות מיוחדות. מה עוד, שהנגן הזול והפופולרי ביותר של הפורמט הוא קונסולת הפלייסטיישן 3 של סוני, והסרטים החדשים שיוצאים על בלו ריי בימים אלה יוצאים כבר עם אפשרות ה-BD Live שמאפשרת שאיבת מידע מהאינטרנט בזמן הצפייה בסרט. אז אין מה לעשות, בלו ריי זה העתיד, והעתיד הזה ורוד יחסית.

DVD

עם כל הכבוד לבלו ריי החדש והנוצץ, עידן ה-DVD עדיין לא תם. אם כבר, עכשיו הפורמט הזה פופולרי מאי פעם, בזכות המדיות הזולות שלו, ומבחר הסרטים העצום. האולפנים גם לא ממהרים לנטוש את הדיוידי לטובת הבלו-ריי החדש, ומשיקים את הסרטים החדשים במקביל לשני הפורמטים. מה עוד, שאם תשדרגו לבלו-ריי, לא רק שהסרטיםי יעלו לכם יותר מ-150 ¤ לדיסק, גם לא תוכלו להרגיש טוב עם הטלוויזיה הישנה שלכם, ותצטרכו לשדרג גם אותה, ולמי יש כסף לזה בתקופת המיתון?

  • עוד באותו נושא:
  • בלו-ריי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully