וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל בבל

המילון האלקטרוני החדש "מילונט" נותן שירות סביר במחיר סביר. אבל לוקה בתחום הגרבילים

בעידן בו כמעט כל הטלפונים הסלולריים מתחברים בקלות יחסית למאגר המידע העצום ששמו האינטרנט, נשאלת השאלה למה שמישהו בכלל יצטרך מילון אלקטרוני ייעודי. התשובה הראשונה היא מהירות – כל המידע של המילון זמין באמת בכמה לחיצות ואינו תלוי בקליטה. התשובה השניה היא הנוחות, אותה מספקת מקלדת מלאה שלעיתים קרובות לא כלולה בטלפון.

יש שיתחכמו ויאמרו כי יש טלפונים סלולריים להם גם מקלדת מלאה וגם תוכנות ייעודיות ששומרות את מאגר המילים על כרטיס זכרון. וזה נכון, אבל לא לכולם יש כזה, והטלפונים האלה עולים בדרך כלל כמה אלפי שקלים.

מתעדכן

מילון אלקטרוני בשם מילונט בא להציע משהו שיכול לקסום לרבים מאלה שרוצים מילון בכף ידם. ב-499 שקלים תוכלו לקבל מקלדת מלאה, מסך שחור-אפור של 8 שורות והבטחה לכך שמאגר המילים מבוסס על המילון האינטרנטי הפופולרי בבילון.

המילוnet כולל תרגום עברי-אנגלי, אנגלי-עברי, עברי-עברי ואנגלי-אנגלי. כמו כן, יש כאן פונקציות של אורגנייזר פשוט, עם שעון, ספר טלפונים, תזכורות, לוח שנה ואפילו זמנים של שקיעה וזריחה (כי בלי אלה, אף מילון אלקטרוני אינו שלם.

יש למכשיר, שמשתמש בשתי סוללות AAA, 32 מגהבייט של זכרון פלאש וחיבור USB 1.1 (למה לא USB 2?!) דרכו, מבטיחים בחברת אקסל שמייצרת אותו, תוכלו לעדכן את רשימת המילים והמושגים של המילון בעתיד.

בסדר, כזה

עיצוב המילונט סביר לגמרי. המקשים אמנם עשויים מגומי, אבל הנם מרווחים מספיק גם עבור אצבעות גדולות, וכיסוי הפלסטיק שמגן עליהם יכול למנוע נזקים למסך ובזבוז סוללה. הג'ויסטיק הדו-כיווני שנמצא בצידו השמאלי של המכשיר יעיל מאוד לדפדוף בתפריטים השונים.

השאלה החשובה היא איך המילונט בתור מילון. התשובה על כך היא "בסדר כזה". ה"בסדר" הוא בגלל שיש כאן באמת הרבה מאוד מושגים, כולל מושגי סלנג, אותם הוא יכול לפרש ולתרגם מעברית לאנגלית. ה"כזה" נובע ממוזרויות שאופייניות לבבילון. כך, למשל, תוכלו למצוא את המלה gerbil ולתרגמה כגרביל, אבל את המלה "גרביל" לא תמצאו במילון עברי-אנגלי.

מומלץ? בערך

אם אתם צריכים מילון אלקטרוני, המילונט הוא אפשרות סבירה במחיר סביר. אם היצרנית שלו תקיים את ההבטחה ותעדכן את בסיס הנתונים של המילון, יהיה לו ערך הרבה יותר גבוה מזה של רבים ממתחריו. אבל אם אתם צריכים מילון לשימוש ארעי, עדיין הייתי ממליץ לכם להשתמש בטלפון הסלולרי או בספר.

  • עוד באותו נושא:
  • בבילון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully