וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו קיטי- וידאודרום

22.11.2008 / 2:46

ערבוביה בוידאודרום! חוקרי מז"פ מ-CSI נפגשים עם באטמן וסופרמן, ובצד נמצאים ארנבים פסיכוטיים יחד עם הלו קיטי

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. ובכל שבוע אנחנו שולחים אותם לחיפה - עיר עם תחתית, וגורמים להם לעמוד במסילה של הכרמלית כשהרכבל התת-קרקעי מתקרב אליהם במהירות גבוהה. אלה ששורדים את הפגיעה, נכנסים לוידאודרום.

Rayman Raving Rabbids TV Party

תאריך השקה: הושק

מגיע לפלטפורמות: נינטנדו Wii ו-DS

ז'אנר: משחקי מסיבה

הערות: הארנבים הפסיכוטיים של ריימן היו מחלוצי ז'אנר משחקי המסיבה על קונסולת ה-Wii של נינטנדו. מדובר באוסף של מיני-משחקים קצרים, כיפיים ותחרותיים, בהם אתם צריכים להתמודד עם אחת החיות המטומטמות ביותר שנצפתה במשחק וידאו אי פעם. וזה ממש מצחיק.

CSI: NY

תאריך השקה: הושק

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

ז'אנר: קווסט

הערות: אנשים רבים ממש אוהבים את שלוש הסדרות של CSI, בהן חוקרי-על פותרים תעלומות באמצעות טכנולוגיה פסיאודו ריאליסטית. אוהבים כל כך, עד שהם מוכנים לקנות את המשחקים שמאפשרים להם להיכנס לנעליהם של החוקרים. לאחר ש-CSI לאס וגאס ומיאמי כבר קיבלו משחקים משלהן, מסתבר שגם לסניף של ניו-יורק מגיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

Mirror's Edge

תאריך השקה: הושק לקונסולות, יושק למחשב ב-9 בינואר

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

ז'אנר: פעולה

הערות: משחק הפארקור המסוגנן Mirror's Edge לא מקבל ביקורות טובות ברחבי העולם. קשה למבקרים עם זה שהסטייל שלו לא משתווה למשחקיות. אבל בדיוק עבור מקרים כאלה נוצרו הטריילרים, שנותנים לנו ליהנות מהנופים המרהיבים בלי לשחק בכותר עצמו.

Hello Kitty: Big City Dreams

תאריך השקה: הושק.

מגיע לפלטפורמות: נינטנדו DS

ז'אנר: משחק ילדים

הערות: הטריילר של Hello Kitty: Big City Dreams אומר בקול ילדותי שמדובר בהרפתקה הכי גדולה של הלו קיטי עד עכשיו, הרפתקה בה ניתן יהיה לפגוש חברים חדשים. וזה ממש סבבה, כי הלו קיטי זה מגניב. לא, באמת, חמוד כזה. וגם המשחק נראה חמוד כזה. הכל חמוד. חמוווד!

Need For Speed: Undercover

תאריך השקה: הושק

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי, פלייסטיישן 2, PSP, DS, אייפון

ז'אנר: מרוצי מכוניות

הערות: לא חסרים לנו מרוצי מכוניות כרגע. שלושה מהם (Pure, מוטורסטורם 2 ומידנייט קלאב לוס אנג'לס) הגיעו לארץ בחודש האחרון. אבל בואו נעשה כבוד לסדרה הותיקה שהשתלטה על הז'אנר הזה עוד בשנות ה-90. ניד פור ספיד חדש מגיע, והוא לא מתכוון להפסיד לאף אחד.

Mortal Kombat VS. DC Universe

תאריך השקה: הושק

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

ז'אנר: יאללה מכות

הערות: מי שנולד בשנות ה-80, גדל במקביל לעלייתה ונפילתה של סדרת מורטאל קומבאט, שהייתה שם דבר אי אז בתחילת שנות ה-90, והפכה לקלישאה במאה ה-21. אך אחרי כמה משחקים לא רעים, מנסה הסדרה להחזיר לעצמה את התהילה עם כותר חדש, בו תמצאו גם את הדמויות של DC Comics כמו באטמן, סופרמן והג'וקר.

Lord of the Rings Online

תאריך השקה: הושק

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

ז'אנר: משחק תפקידים המוני

הערות: חבילת ההרחבה הראשונה של Lord of The Rings Online הושקה כמעט במקביל לזו של World of Warcraft אבל זוכה להרבה פחות תשומת לב. ככה זה, כשאתה לא אחד ממשחקי התפקידים ההמוניים הגדולים ביותר. אבל אל לנו לזלזל ב'שר הטבעות אונליין' - בכל זאת מדובר בכותר מצליח למדי, והחבילה הראשונה מוסיפה לא מעט תוכן.

  • עוד באותו נושא:
  • tech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully