וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוראים בלוגים?

23.11.2008 / 13:42

בלוגים, שווה לקרוא? לכבוד ההכרזה על הבלוגרים בתשלום של פרטנר, אנחנו מביאים שתי עמדות. ההחלטה שלכם

נפל דבר בישראל. לראשונה, כך הודיעה חברת פרטנר, יוכלו בלוגרים נבחרים לקבל תשלום על הבלוג שלהם ולהפוך את התחביב למקצוע. אבל לפני שהבלוגיה החדשה עולה, נשאלת השאלה: שווה בכלל לקרוא בלוגים?

אמרו כן לבלוג

בלוג הוא פלטפורמה, בימה. כמו בכל פלטפורמה, יש גם בבלוגספירה דברים נוראיים. אדיוטים עלגים, אנשים משעממים, וטרחנות אין קץ. אבל היופי הוא שאתם לא חייבים לקרוא את הבלוגרים הגרועים. אתם יכולים לבחור לקרוא את אלה שכותבים מעניין, שכותבים על מה שמעניין אתכם, שמצחיקים אתכם או מרגשים אתכם. או את אלה שהם בעצם עיתונאים עם ממשק ישיר להעלאת הידיעות והמאמרים שלהם. בלוג הוא מה שהבלוגר עושה ממנו. קריאת הבלוגים שלכם היא מה שתבחרו לעשות ממנה. אבל כפי שניתן לראות מרשימת המועמדים בקטגוריית הבלוג הטוב ביותר בפרס האינטרנט, יש גם בבלוגספירה הישראלית מגוון של בלוגים מצוינים שראויים בהחלט לתשומת לבכם.

בלוגים הם המקום לגלות בו דברים מעניינים ברשת כיום.

לא לבלוגספירה

בלוגים, תוכן גולשים, ווב 2.0, כוח להמונים - כל זה טוב ויפה, אבל אנחנו שוכחים משהו: מרבית האנשים לא באמת מעניינים אותנו, וגם אלה שכן לא תמיד יוצרים תוכן שבא לנו לקרוא. מעבר לכך, רבים מהבלוגים האישיים הסטנדרטיים גם דומים אחד לשני בצורה מדכאת לגמרי, עם אותן הסוגיות ואותם תיאורים לעוסים.

לכן צריך ייחוד, אבל גם לבלוגים כאלה יש בעיה - עד שכבר מצאתם אחד כזה, מתברר שהבלוגר משתדל יותר מדי לשמור על הצביון, ובכך הופך את הבלוג שלו לרפטטיביי עד כדי מיאוס.

מעל לכל, קריאת בלוגים היא התחייבות שכוללת גם מבחני פתע, ולא נעים להגיד למישהו שלא, לא קראתם את הפוסט האחרון שלו כי הייתם עסוקים מדי. אז הגידו לא לבלוגים והשמיעו את הדיעה הזו ברבים, ככה תוכלו לקבל קצת שקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully