וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

מסתבר שגם כמה מהאנשים הקשוחים בעולם לא חסינים מפני בריונות של עורכי דין שרוצים את דמותם למשחק מחשב

קצת מצחיק לדבר על בריונות בספורט כמו MMA – קרבות באמנויות לחימה מעורבות שנגמרים לא פעם בדם וצלעות שבורות, אבל לפעמים הבריונים הם לאו דווקא הלוחמים, אלא אנשי עסקים.

מעשה בלוחם שמיוצג על ידי ה-UFC – אחד מארגוני הגג הגדולים של MMA, ג'ון פיץ' שמו. לפני מספר ימים, הודיע הארגון כי הוא "משחרר" את פיץ' עקב סירובו של זה לחתום על הסכם שייתן לחברת THQ זכויות לשימוש בדמותו במשחקי UFC כל עוד הם ירצו.

בראיון למדור הספורט של יאהו! סיפר פיץ' שהוא לא מבין למה הוא נדרש לתחום על חוזה לכל החיים, במיוחד אם אין כוונה לשלם תמלוגים למשפחתו במקרה והוא ימות.

בסופו של דבר, חתם פיץ' על ההסכם, אך לא ידוע אם היה זה ההסכם המקורי או שתנאיו שונו. חבר UFC נוסף - כריסטיאן ווליש, לא הסכים לחתום ונזרק, וגם עתידם של שניים נוספים (ג'וש קושק וקיין וולאסקז) לוט בערפל.

ניתוח פלסטי בכפיה

המקרה הזה של בריונות מגיע לאחר שבריונים אחרים דווקא נענשו לפני מספר שבועות. בית משפט אמריקאי חייב את איגוד השחקנים של ליגת הפוטבול האמריקאית NFL לשלם 28 מיליוני דולרים לחברי האיגוד שפרשו מהספורט.

הסיבה היא ניסיון להימנע מתשלומים לשחקני עבר באמצעות שינויים קוסמטיים לדמותם במשחק ושינוי שמם. הסיבה לכך היא שהאיגוד לא רצה לשלם להם תמלוגים, אך כל מי שהכיר את הקבוצות היה יכול להבין בעצם במי מדובר.

בכלל, נראה כאילו זירת משחקי הספורט היא התחרותית ביותר בתעשייה. מדי שנה אנחנו שומעים על קרבות זיכיון שמנהלות חברות המשחקים על זכויות שימוש בליגות המרכזיות, ועל הסכמי בלעדיות מפוקפקים כמו זה שחתמה EA עם NFL, תוך שהיא בעצם מנטרלת כל אפשרות להתחרות בה במשחקי פוטבול מיינסטרימיים.

בכוח הזרוע

עיסוק מקצועי בתחרויות גיימינג מפרנס כמה אנשים ברחבי העולם, אבל לא רבים זוכים לתרגם את הכישורים שלהם בהזזת עכבר ומקלדת או סטיקים של ג'ויסטיק לכסף. חברה בשם BringIt יכולה לעזור לכם בזה.

השירות של החברה מציע לכם לשחק על כסף בכותרי אונליין של כל הקונסולות המוכרות, ומספק מערכת שמנהלת את הפעילויות עבורכם. היא מאפשרת לכם למצוא יריבים ושומרת על הכסף ששמתם אצלה כדי למנוע אפשרויות רמאות. כיוון שמדובר במשחקי יכולת ולא בהימורים, הדבר חוקי בארצות הברית.

אני וניקו

עיתון הניו יורק טיימס שאל אנשים מוכרים – מסופרים ועד מוזיקאים – מה היה "הרגע בעל המשמעות" עבורם ב-2008. להלן תשובתו של דארן ארונופסקי, הבמאי של "רקוויאם לחלום" ו"המעיין":

"מבט מאחורי הכתף של ניקו בקפיצת המצנח הוירטואלית של קוני איילנד בגרסת Grand Theft Auto, קניית הוט דוג בדולר מהטיילת כדי למלא את מד הבריאות, אז קפיצה לתוך הג'יפ המחורר-מכדורים ונסיעה פרועה ברחבי שכונת ילדותי, טיסה מעל דיונות החול בחוף מנהטן ולבסוף טביעה בים ליד ברייטון בית'. כל זה כשאני חושב, בן אדם, חבל שלא עשו את המשחק הזה כשהייתי נער מתבגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully