וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

28.11.2008 / 1:51

האם שורדים הגאדג'טים את המצב הכלכלי? לפי ההצבעות שלכם, התשובה היא כן. פרטים במצעד

בראשון הצלנו

אין ספק שכלי ההצלה הפשוטים לרכב זכו לתמיכה, אם כי היקף התמיכה הפתיע גם אותנו. כפי שתראו בהמשך, זה היה צמוד, אבל הנצחון ניתן להודיני, ו-74 אחוז מבין 670 גולשים הפכו אותו לגאדג'ט השבוע.

בשני חיממנו

מסתבר שגם כיום תיק סולרי יכול להיות גאדג'ט. חלק מהמגיבים אמנם סירבו לקבל את האפשרות שיש גאדג'טים הזקוקים לטעינה שאינם מחשב נייד, אבל הרוב נתנו לו את תמיכתם, ובאחוזים קרובים מאד למקום הראשון. 73 אחוז מבין 355 היו בעדו.

בשלישי שדרגנו

מסתבר שאם היא מגניבה מספיק, גם תחנת עגינה של אייפוד עדיין יכולה לזכות בתמיכה מקרב גולשינו. אבל לא בתמיכה רבה. המעגן המשדרג שידורי וידאו להפרדה גבוהה זכה לאחוזים הגרועים של השבוע, עם 54 אחוז מבין 322 מצביעים.

ברביעי חיממנו

קורא התיגר שכמעט זכה בתואר גאדג'ט השבוע הוא תיק האוכל המחמם של תאנקו. כמה פשוט, ככה מוצלח. התגובות נחלקו בין שנאה להתלהבות, אבל בהצבעות הוא זכה ל-73 אחוז מבין 632 גולשים. כמה עשרות תומכים נוספים, והוא היה גאדג'ט השבוע.

בחמישי פתחנו דלת

האם יכול להיות שמיקומו של הומר כפעמון דלת בסוף השבוע פגע בסיכויים להיות גאדג'ט השבוע? אחרי הכל, האחוזים שלו היו הטובים ביותר. אבל רוב ההצבעות לגאדג'טים הן ביום בו הם עולים, כך שלמרות האהבה הגורפת, העניין הבינוני הכריע כשהוא זכה ל-81 אחוזי תמיכה מבין 427 מצביעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully