וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

29.11.2008 / 3:39

יש האומרים שאם תצפו ביותר מדי טריילרים, תתעוורו. אל תאמינו לזה, מדור קדימוני המשחקים שלנו טוב לבריאות!

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. ובכל שבוע אנחנו שולחים אותם לעשות פוגו במסיבות מטאל, ואז לקונצרט של הפילהרמונית. לאחר שווידאנו כי ההשכלה המוזיקלית שלהם באמת רחבה, הם זכאים להגיע לוידאודרום.

Rayman Raving Rabbids TV Party

מגיע לפלטפורמות: נינטנדו Wii ו-DS

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: מיני-משחקים למיני-מסיבות

הערות: נהיה לי קשה לכתוב מדי שבוע על הארנבים של ריימן. באמת, כבר כיסיתי את כל האספקטים של המשחקים האלה, אבל הטריילרים תמיד משעשעים אז אני נאלץ למצוא דברים חדשים לכתוב רק כדי להכניס את הארנבים לוידאודרום.והפעם - חג ההודיה שחל בחמישי האחרון בארה"ב בסימן ארנבי.

Company of Heroes: Tales of Valor

מגיע לפלטפורמות: מחשב

תאריך השקה: אפריל 2009

ז'אנר: אסטרטגיה מלחמתית

הערות: קשה להאמין, אבל כבר יותר משנתיים עברו מאז שהגיע לחנויות Company of Heroes - אחד ממשחקי האסטרטגיה הטובים של השנים האחרונות. מאז קיבלנו חבילת הרחבה אחת, ועכשיו מגיעה גם החבילה השניה - Tales of Valor, שתוסיף יחידות חדשות, מצב משחק חדש בו השחקן ישלוט בטנק אחד שאמור להתמודד עם גלים של אויבים וכמה מנגנונים חדשים לנוסחה הישנה והממש טובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

Skate 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 23 בינואר

ז'אנר: סקייטבורדינג אנטי טוני הוק

הערות: חברת EA ממשיכה לנגוס בנתח השוק של משחקי טוני הוק. לאחר שהציגה את Skate המרשים ואת Skate it לווי, ממשיכה החברה ומביאה לנו את Skate 2. במשחק החדש, העיר הגדולה בה מתרחשת העלילה סבלה מרעידות אדמה שגרמו לפינויה ושינו את פניה. במשחק אתם גם לא מוגבלים לסקייטבורד - תוכלו לרדת ממנו, להזיז דברים וליצור מסלולי גלישה חדשים.

Loco Roco 2

מגיע לפלטפורמות: PSP

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: יפני מוזר אבל ממש חמוד

הערות: למרות שיצא קרוב מאוד להשקת ה-PSP, לוקו רוקו הראשון נשאר עדיין אחד המשחקים האהובים עלי לקונסולה הניידת של סוני. הפלטפורמר הדו מימדי המוזר הוא לא משחק מתוחכם, אבל כולל עיצוב שלבים מגניב, גרפיקה חמודה ומוזיקה ממכרת לגמרי. ועכשיו, מגיע גם כותר ההמשך עם שלבים חדשים ומוזיקה חדשה!

World of Warcraft

מגיע לפלטפורמות: מחשב

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: תפקידים המוני וממכר

הערות: ל-World of Warcraft - ממשחקי התפקידים הפופולריים בעולם, יש סדרת פרסומות מגניבה בה מתוודאים סלבים שונים על היותם דמויות במשחק. עכשיו מגיע גם תורו של אוזי אוסבורן, שטוען כי הוא נסיך האופל. האם זה נכון? תראו את הפרסומת ותשפטו בעצמכם.

Batman: Arkham Asylum

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, מחשב

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: באטמן נגד העולם

הערות: המשחק שפותח על פי העלילה של "האביר האפל" - סרט הבאטמן השישי (חמישי אם מתעלמים מבאטמן ורובין - דבר מומלץ לכל הדיעות) אמנם בוטל, אבל לפני מספר חודשים נודע כי לגו באטמן הוא לא איש העטלף היחיד שיכבד בנוכחותו את הקונסולות והמחשבים שלנו בזמן הקרוב. יש גם אתArkham Asylum - משחק המבוסס על זיכיון הקומיקס של באטמן, שיהיה נעול בבית משוגעים עם נבלי על רבים מהסדרה.

Wanted

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: אקשן פאשיסטי עם נול

הערות: קשה לי לתאר כמה תיעבתי את העלילה של הסרט "מבוקש". אבל אקשן היה שם, וכך גם אנג'לינה ג'ולי, אז עכשיו מגיע גם המשחק. לא ברור עדיין כיצד נוכל לכוון את מעוף הכדורים בו, וכמה מהעלילה המבחילה תשאר, אבל הטריילר הראשון נראה די מבטיח. כשמתעלמים מהנול, זאת אומרת, כי באמת, נול הגורל? מה זה, זה?!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully