וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרום או פיירפוקס?

30.11.2008 / 12:39

איזו חלופה לאקספלורר תעדיפו כדפדפן ברירת המחדל שלכם? שתי עמדות, ובחירה אחת: שלכם

בספרו של קורי דוקטורוב "Little Brother", טוען הגיבור שאף אדם בן פחות מארבעים לא משתמש באינטרנט אקספלורר. זאת הפרזה, כמובן. אבל מי שמודע לדפדפן בו הוא משתמש, בדרך כלל יעדיף את אחד המתחרים. המתחרה הגדול הוא פיירפוקס, כמובן. אבל גוגל כרום הופך למחרה משמעותי יותר מיום ליום, והגיע הזמן לשאול מה מהשניים עדיף כדפדפן ברירת המחדל שלכם.

השועל

יש הבדל משמעותי אחד בין פיירפוקס וכרום: התוספים. רוצים להוסיף לדפדפן תמיכה באקספלורר, נגן מוזיקה, מנהל הורדות, חוסם פרסומות, או כל דבר אחר שמפתחים בחרו להוסיף לתוכנה שהיא מרכז הפעילות של רובנו? אין בעיה. פשוט מתקינים תוסף, מאתחלים את הדפדפן והנה: יש לו עוד יכולת. אף דפדפן לא מתחרה עם היכולת של פיירפוקס להשתנות ולהשתדרג. ובכל הנוגע למהירות, חכו לפיירפוקס 3.1, שם גם הקרב הזה ייפתח מחדש.

הכרום

סביר להניח שהדפדפן הוא מרכז הפעילות שלכם במחשב כיום. ובמרכז הפעילות שלכם, אתם רוצים שדברים יעבדו מהר. ואף דפדפן לא עובד מהר כמו כרום. מסתבר שפתיחת טאב חדש לא חייבת להיות פעילות שמצריכה המתנה ארוכה, גם אם המחשב עמוס בתוכנות פעילות. ומסתבר שדפדפן יכול לעלות מהר ולפתוח עמודים מהר ולהריץ יישומי ג'אווסקריפט מהר. אלה הדברים שגילה מי שהתקין את גוגל כרום. ובאשר לתוספים, חכו. גם אותם יוסיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully