וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: Gladinet

דידי חנוך

2.12.2008 / 10:48

אם אתם משתמשים בגוגל דוקס, זוהו או פיקאסה, תוכנת השבוע שלנו תביא אותם למחשב שלכם

אי שם בין מחשוב בענן ועבודה במחשב האישי, נמצאת Gladinet, תוכנה קטנה עם שאיפות גדולות. מספר חברות ניסו ומנסות ליצור "מערכת הפעלה וובית", שתאפשר להריץ את כל הישומים הרגילים מהדפדפן תוך מתן תחושה של עבודה לא מקוונת. אבל בעוד אלו מתחילות מ"מערכת הפעלה", ועובדות למטה בתיקון הבעיות, גלאדינט עובדת מהכיוון ההפוך.

כיום, גלאדינט מאפשרת לשלב יישומי רשת עם עבודה ביישומים במחשב שלכם. לדוגמה, תוכלו לשמור קובץ בוורד ישירות לזוהו או לגוגל דוקס. אם אתם משתמשים בשירות האחסון בענן של אמזון, תוכלו להשתמש בו ככונן במחשב שלכם באמצעות גלאדינט. ביום בו SkyDrive - שירות האחסון המקוון של מיקרוסופט, יגיע לישראל, גם הוא יהיה זמין לכם ככונן באמצעות התוכנה. גם פיקאסה, שירות אחסון התמונות של גוגל, יכול להיות זמין לכם ככונן נוסף במחשב.

וזה עובד גם בכיוון ההפוך. גלאדינט מאפשרת להגדיר שירותים ווביים כתוכנות ברירת מחדל במחשבכם. כך, תוכלו להשתמש באתר Picnik כתוכנת עריכת התמונות שלכם וב-Google Calendar כלוח השנה של אאוטלוק.

בעתיד, מתכוונים להוסיף לגלאדינט ממשק וובי שיאפשר גישה לכל השירותים האלה מכל מקום באופן אחיד, במקום ללכת לכל שירות בנפרד כפי שצריך לעשות כיום. ביום שזה יקרה, תהפוך גלאדינט למערכת הפעלה וובית לכל דבר. בינתיים, אם אתם משתמשים בשירותים מקוונים לבצע פעולות כמו כתיבת מסמכים וצפייה בתמונות, התוכנה החינמית הזאת תאפשר לכם לשלב אותם באופן יעיל יותר בעבודה הרגילה שלכם. ואם אתם עוד לא משתמשים בשירותים מקוונים כדי לעשות זאת, לא הגיע הזמן שתתחילו?

  • עוד באותו נושא:
  • gladinet

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully