וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב מידוויי

חברת המשחקים הותיקה Midway בצרות. 87% ממניותיה נמכרו בתמורה לסכום המגוחך של 100,000 דולרים

המיליארדר האמריקאי סאמנר רדסטון מכר את אחזקותיו בחברת המשחקים Midway – 87% ממניות החברה, במחיר של מאה אלף דולרים, למשקיע פרטי בשם מרק תומס. זהו מחיר מגוחך של כעשירית הסנט למניה, נמוך משמעותית מ-38 הסנטים בהם נסחרת המניה של החברה היום בבורסת ניו יורק.

זו רק האחרונה שבשורת המכות אשר מונחתות על חברת המשחקים הותיקה, שהוקמה עוד ב-1958 כיצרנית של מכונות משחקים מכניות. לפני כשבועיים, קיבלו בחברה הודעה על כך שאם בתוך חודש לא יצליחו להעלות את ערך המניה ליותר מדולר, יימחקו מבורסת ניו יורק. המניה נפלה לאחר שבתחילת החודש נודע כי ברבעון השלישי של 2008, הפסידה Midway 76 מיליוני דולרים.

בשנים האחרונות, התקשתה Midway לשמור את הראש מעל למים. המשחק שיכול, אולי, להציל אותם – לזמן מה לפחות – הוא Mortal Kombat VS. DC Universe שהגיע לא מכבר לחנויות. הכותר מגיע באחת התקופות העמוסות של השנה, ונהנה מביקורות חיוביות-יחסית.

עם זאת, משחק אחד כנראה שלא יוכל להציל את החברה, ולוח ההשקות שלה ל-2009 כולל מעט מאוד משחקים "גדולים". התקווה הגדולה נחה על כתפיהם של Wheelman – משחק מרוצים עם וין דיזל, ומשחק "ארגז חול" ששמו This is Vegas.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully