וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Mir:ror

ערכת Mir:ror כוללת קורא מעגלי RFID מעוצב ומדבקות תומכות אותן תוכלו לתכנת

טכנולוגיית RFID, המאפשרת לקודד מידע על מעגלים מודפסים שניתנים לקריאה באמצעות מכשור לא מסובך, הגיעה כבר אפילו לתעודות זהות. רק אתמול נודע כי נחתמה עסקה לייצור תעודות "חכמות" בישראל. מעבר לכך, ניתן למצוא את המעגלים האלה בכרטיסי האוטובוס החדשים, מוזיאונים, ספריות והמוני משרדים.

חברת Violet הצרפתית רוצה להביא את ה-RFID גם לבתים שלנו, זאת באמצעות Mir:ror - ערכה שכוללת מדבקות עם מעגלי RFID ותחנת בסיס מיוחדת שיכולה לתכנת את המעגלים. המטרה היא פשוטה: לתכנת את המדבקות כך שיגידו לתחנת הבסיס, המחוברת למחשב, מה לעשות כשאתם מקרבים אליה את הפריט עליו המדבקה נמצאת.

כך, למשל, תוכלו להדביק מדבקה כזו על מחזיק המפתחות שלכם ולבקש מהמכשיר שייכנס לוואלה! כשהוא מזהה את האות. כשאתם באים הביתה, הניחו את המפתחות ליד המחשב, והוא כבר יעביר אתכם לדף הבית שלנו בו תוכלו לקרוא את החדשות אותן פספסתם בזמן העבודה. לחלופין, תוכלו להדביק את מדבקת ה-Mir:ror על הצלחת האהובה על ילדיכם, ולתכנת את המחשב לפתוח דף בו יהיה כתוב באותיות גדולות לא לאכול ליד המקלדת. האפשרויות אינסופיות, והמחיר ממש לא נורא - 37 פאונד לערכה ו-15 פאונד לערכה של 12 מדבקות.

אוהבים לתכנת... מדבקות?

רוצים שמטריה שלכם תפעיל את אתר מיזוג האוויר?

  • עוד באותו נושא:
  • mir:ror

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully