וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה חדשה, מלחמה חדשה

חברת Activision חשפה כמה מהמשחקים הבולטים שלה לשנת 2009, ביניהם Call of Duty מודרני חדש וחזרתו של ג'יימס בונד

Activision - אחת מחברות המשחקים הגדולות בעולם, שמתמזגת בימים אלה עם חטיבת המשחקים של ויונדי, הרימה לפני זמן קצר את מעטה החשאיות מעל לכמה מהכותרים הגדולים שצפויים לצאת מאולפני החברה בשנת 2009 אשר תחל בעוד פחות מחודש.

ההכרזה הכי צפויה, ועם זאת משמחת עד מאוד, הייתה על עתיד סדרת המשחקים Call of Duty. הסדרה הזו מפותחת, באופן מסורתי, על ידי שני אולפנים - Infinity Ward ו-Treyarch. בשנה שעברה, השיקה הראשונה את Call of Duty: Modern Warfare בו הוחלפה מלחמת העולם השניה במלחמה בדיונית המתרחשת בתקופתנו. השנה קיבלנו כותר של Treyarch שהחזיר אותנו למלה"ע 2. הוא אמנם עשה את זה בצורה טובה, אבל רבים מחובבי הסדרה נשארו צמאים לעוד מנה של מודרניות, ובסתיו הבא הם יקבלו את המנה הזו מ-Infinity Ward.

ההכרזה השניה היתה על כך שהמשחק הבא בזיכיון של ג'יימס בונד, אותו רכשה Activision לפני כשנתיים, יפותח על ידי Bizarre Creations - אולפן שאחראי לסדרת משחקי המרוצים Project Gotham Racing ול-Geometry Wars הממכר. המשחק הזה, גם הוא יראה אור בשנה הבאה, יוצג מגוף שלישי ויכלול דגש על נהיגה ומרוצים. כותר מרוצים נוסף אותו מפתחת החברה תואר כהכלאה בין Forza לבין Mario Kart.

כמו כן, בכירי החברה הכריזו שמערכת השליטה במשחק הבא מסדרת טוני הוק לא תכלול החזקת בקר בידיכם. כנראה מדובר במשחק שיופץ עם אביזר מיוחד - יש לנחש שהוא יהיה בצורת סקייטבורד - בו נשלוט עם רגלינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully