וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

G1 נגד N97

7.12.2008 / 11:27

שני סלולריים. שתי מקלדות. שני מסכי מגע. איזה מהם הייתם רוצים? שתי עמדות, והחלטה אחת: שלכם

בשבוע שעבר הכריזה נוקיה על מכשיר הדגל הבא שלה, N97. בכך היא פתחה שוב את הקרב על התואר "המתחרה המוביל של האייפון", לאחר ש-G1 של HTC די השתלט על העמדה הזאת מאז שהוכרז. אבל מה משני המכשירים שווה יותר? אנחנו שואלים. אתם עונים.

G1

אודה ולא אבוש: הפיתוי למלא את הצד הזה של הויכוח במילה "גוגל" היה עז. ואכן, השילוב המוצלח של שירותי חברת האינטרנט הוא היתרון הגדול ביותר של מכשיר האנדרואיד הראשון. אבל מעבר לו יש גם מערכת הפעלה חדשה ומוצלחת, קישוריות אינטרנט סלולרי מהירה יותר וקהילת מפתחים שצמאה לנצל את היכולות של אנדרואיד וכבר החלה ליצור תוכנות שעליהן מפתחי מערכת ההפעלה של נוקיה לא חלמו. ומסך המגע שלו הוא קפסטיבי, מה שאומר שהשליטה בו באמצעות האצבעות נוחה בהרבה מאשר במתחרה הפיני.

N97

בואו נדבר במספרים. 5 מגפיקסלים. 3.5 אינצ'ים של המסך. 360x640 רזולוציה במסך. ובנוסף, חיבור האזניה שלא ידרוש מכם מתאם. במילים אחרות, בכל הנוגע למולטימדיה, המכשיר הזה קורע ל-G1 את הצורה. יש לו גם סוללה טובה יותר וזיכרון פנימי כמעט בלתי סביר: 32 גיגה לפני הרחבה עם כרטיס זיכרון. ועם כל הכבוד לקהילת מפתחי אנדרואיד, יש לסימביאן קהילה גדולה יותר שכבר פיתחה למכשיר אלפי יישומים. כל זאת, ועוד לא דיברנו על כך שהמכשיר הזה יציג את עדכוני הפייסבוק שלכם במסך הראשי ויתעדכן באופן שוטף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully