וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: גלאי מתכות

אוהבים לחפש אוצרות קבורים בחוף הים? גלאי מתכות חדש יודע להבדיל בין מתכות שונות, ויגיד לכם בדיוק מתי לחפור

באתי לחדש לכם: חם בישראל. אולי לא היום, ולא אתמול, אבל במרבית השנה הטמפרטורות כאן – איך לומר – מזוויעות. חם, לח, לא מגניב בעליל, אבל אפשר ללכת לים. ואכן, המוני ישראלים נוהרים לחופים בכל 11 וחצי חודשי הקיץ. לפעמים, כשהם חוזרים הביתה, הם מגלים כי איבדו משהו.

כדי לעזור לכם לחפש את הדברים שאתם, או אחרים, איבדו, מייצרות מספר חברות גלאי מתכות מיוחדים. גאדג'ט היום שלנו הוא אחד מאלה, מוצר של החברה עם השם המוזר-כמעט-כמו-המוצרים-שלה Hammacher Schlemmer. בניגוד לאחיו הלא מתוחכמים, שיודעים רק לצפצף כשהם מגלים משהו מתכתי, הגלאי הזה יכול לספק לכם מידע על האוצרות שקבורים בחול.

יש לו, לגלאי, מסך LCD בו הוא יכול לספר לכם איזו מתשע המתכות ביניהן הוא יודע להבדיל נמצאת בתוך החול. הוא מסוגל לזהות מטבעות בעומק של 20 ס"מ, ועצמים גדולים יותר בעומקים של עד כ-90 ס"מ. כמו כן, גלאי המתכות הזה חסין מפני מים ויכול לפעול כ-20 שעות על זוג סוללות 9 וולט. לא בטוח שהוא רכישה משתלמת כל כך – תצטרכו לחפש הרבה מאוד זמן כדי להרוויח בחזרה את 199 הדולרים מהם תתבקשו להיפרד כדי לקנות אותו, אבל החלק המגניב בהליכה עם גלאי מתכות על החוף היא לאו דווקא מה שאתם מוצאים, אלא תהליך המציאה.

כמו קולומבוס, רק בקטנה

רוצים לגלות את כל הדברים החבויים בחופי הים של ארצנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully