וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשק העתידי של נוקיה?

דידי חנוך

9.12.2008 / 2:47

תמונה מתוך מצגת של נוקיה עשויה לתת רמז בנוגע לממשק המגע העתידי של חברת הסלולר

כאשר התמונה שמופיעה כאן הופיעה ברשת לראשונה, התעלמנו ממנה מתוך ההנחה הסבירה שמדובר בזיוף. אחרי הכל, הממשק המופיע בה לא דומה לשום ממשק של נוקיה שראינו בעבר, וזיופים כאלה מופיעים ברשת לעתים תכופות.

אבל כעת נחשפה המצגת שבתוכה היא הופיעה, מצגת בת 344 עמודים של חברת הסלולר מתוך יום השווקים הפיננסיים שערכה בניו יורק ביום חמישי האחרון. המצגת נראית אמיתית לחלוטין, ונראה שמדובר בדבר האמיתי. התמונה הזאת מופיעה בשלב של המצגת שמתמקד בממשקים, שקופית אחת אחרי תמונה שכוללת את N97, E71 ו-N800, שלושה מכשירים שמייצגים את הממשקים המתקדמים הנוכחיים של נוקיה.

אין כאן מספר דגם, ואין לדעת באיזו מידה מדובר בפוטושופ ובאיזו מידה מדובר בממשק אמיתי שנמצא בשלבי פיתוח בחברה הפינית. אבל בבירור מדובר בכיוון אליו נוקיה שואפת להגיע.

כפי שפירסמנו כאן בעבר, נוקיה הגישה לפני כשנה פטנט לממשק מגע נטול מגע, שעובד על בסיס חיישנים ומחוות. הכיתוב לצד התמונה מתייחס למחוות, כך שניתן לקוות שמדובר ביישום של הדור הבא במגע, טכנולוגיה אליה שואפת גם אפל שהגישה לאחרונה פטנט דומה.

בהשקת ה-N97, האלמנט המאכזב ביותר מבחינתנו היה השימוש במסך מגע רזיסטיבי מהדור הישן, שקשה להשתמש בו באצבע. ימים יגידו האם העיצוב החדש - אם מה שאנו רואים כאן אכן קרוב למה שהחברה צפויה להשיק - שומר על הגישה הזאת, עובר למסך מגע קפסטיבי דוגמת האייפון או מציג חלופה נטולת מגע.

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully