וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית של סוני נפתח

מחר תתחיל סוני את הבטא הפתוחה של העולם הוירטואלי שלה לפלייסטיישן 3 - Playstation Home שמו

חברת סוני הודיעה כי החל ממכר, יוכלו בעלי הפלייסטיישן 3 ברחבי העולם לקבל גישה אל הבטא הפתוחה של Playstation Home – העולם הוירטואלי של החברה. לישראל אין חיבור לרשת של סוני – ה-PSN, כך שכדי להוריד את התוכנה תצטרכו להירשם עם כתובת באחת המדינות הנתמכות. מעבר לכך, לא צריכה להיות לכם בעיה להוריד את התוכנה.

ה"בית" של סוני נותן לכל שחקן דירה וירטואלית בתוך עולם תלת-מימדי שמאפשר למשתמשים ליצור קהילות ולשתף תכנים, וכמו כן מיידע אותם על חידושי פלייסטיישן. כך, למשל, המשתמשים האירופאים יוכלו לטייל באזורים ממותגים של Far Cry 2, Uncharted, Warhawk, Motorstorm ואזורים אחרים של שותפות תוכן.

כמו כן, סוני הכריזה על שיתוף פעולה עם חברות כמו Diesel, Red Bull, Paramount ו-Eurogamer. אזורים ממותגים של החברות יתווספון לעולם של Home, ויאפשרו לחברות לפרסם את עצמן בעזרת משחקים אינטראקטיביים ותחרויות שונות. כמו כן, תאפשרנה השותפות של סוני למשתמשי Home לקנות אביזרים וירטואליים, כמו בגדים של דיזל, במחירים של 1.50 אירו ומטה. גם סוני עצמה תרוויח ממכירת אבזור לבית הוירטואלי שלכם ואפשרות ליצור מועדונים פרטיים עבור החברים שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully