וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

12.12.2008 / 3:17

חמישה גאדג'טים היו לנו בשבוע שכלל את אחד המוצרים האהובים ביותר בהיסטוריה של המדור

בראשון מדדנו

המכשיר של בלאק ודקר שאומר לכם מאין בדיוק דולף החום בבית לא היה מאד מגניב, אבל הוא בהחלט שימושי ביותר, וזכה לתמיכה סבירה בהחלט. התגובות היו מעטות אך חיוביות, ועם 72 אחוז מקרב 515 גולשים, אנחנו מרוצים.

בשני שיגרנו

מזמן לא היה במדור מוצר שהלהיב כך את הקוראים. המשגר החשמלי למטוסי נייר הוא מהמוצרים הפשוטים ביותר שהיו לנו במדור, אבל הוא בהחלט מהמגניבים ביותר. והתגובות היו בהתאם. 38 תגובות שנעו בין אהבה מוחלטת לתיעוב, ו-1337 מצביעים ש-82 אחוז מביניהם תמכו. אחוז ההצבעה לא היה הגבוה של השבוע, אבל מספר המצביעים הכריע: זה גאדג'ט השבוע.

בשלישי חיפשנו אוצרות

גלאי המתכות האינטליגנטי שיודע להבדיל בין מתכת למתכת היה גאדג'ט היום סולידי. לא המון תגובות, ולא המון מצביעים. אבל 66 אחוז מבין 384 מצביעים היו בעדו. בתור הגאדג'ט הכי פחות פופולרי השבוע, זה לא רע.

ברביעי לא נגענו

הכפפות למסכי מגע של יום רביעי היו גם הן סולידיות ולא הרבה מעבר לכך. אבל מדובר במוצר שחששנו שיזכה לממוצע הצבעות שלילי, כך שבהחלט שמחנו לראות 416 הצבעות שהביאו אותו ל-69 אחוז.

בחמישי קלטנו

מיפי, המוצר שמביא וייפיי לכל מקום באמצעות קישוריות סלולרית, הפתיע אותנו כשלא קיבל אף תגובה שקשורה לקרינה. אבל הוא יפה ושימושי כל כך שלא הופתענו לראות אותו זוכה לאחוזי התמיכה הגבוהים של השבוע. רק 425 מצביעים תמכו בו, כך שלא היה לו סיכוי נגד משגר המטוסים, אבל 85 אחוזי תמיכה זה מספר יפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully