וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

13.12.2008 / 3:19

השנה מגיעה לסופה, ואיתה גם הטריילרים לכמה מהמשחקים המעניינים של 2009, ביניהם גם Sims 3 ו-Dragon Age

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. ובכל שבוע אנחנו שולחים אותם לשטוף את הצלחות של כל השבוע, ואז זורעים להם מלח על הפצעים. מוזר, לא?

Sims 3

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: 20 בפברואר

ז'אנר: ריאליטי

הערות: אי אפשר להתנגד, אי אפשר להתגונן - סדרת משחקי הסימס היא המצליחה ביותר בתולדות משחקי המחשב. המיינסטרימיות שלה וההיעדר הכמעט-מוחלט של אלימות גרמו לה להתחבב על מיליוני ילדים ובני נוער ברחבי העולם. הטריילר החדש נוצן לנו הצצה קצרה אל העולם של סימס 3, שיגיע בעוד כחודשיים, וצפוי להציג עולם גדול הרבה יותר מזה של המשחקים הוקמדים.

Dragon Age

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: מרץ 2009 למחשב, סוף 2009 לקונסולות

ז'אנר: תפקידים

הערות: אם יש חברת משחקים אחת שהצליחה להימנע כמעט לחלוטין מכשלונות, זוהי Bioware - החברה שהביאה לנו כותרים גדולים כמו KOTOR ו-Baldur's Gate. מעטים הם הפרטים שידועים על הפרוייקט החדש של החברה, שצפוי להגיע לחנויות בעוד מספר חודשים, אבל הטריילר הסינמטי החדש שלו נראה מאוד, מאוד מגניב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Red Faction: Guerrilla

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: אביב-קיץ 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: אי אז בתחילת המאה, הגיע למדפי החנויות משחק בשם Red Faction. השקתו של המשחק לוותה במתקפת יחסי ציבור שניסתה להבהיר לאנשים שהמנוע המהפכני של הכותר יאפשר לכם להרוס את כל מה שסביבכם. התוצאה בפועל הייתה מתונה הרבה יותר, אבל עדיין קיבלנו התחלה מבטיחה לסדרת משחקי פעולה. הכותר השלישי בסדרה - גרילה, יכלול נקודת מבט מגוף שלישי ומשחקיות "ארגז חול" שתאפשר לכם להסתובב בכל רחבי מאדים.

Batman: Arkham Asylum

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: אוגוסט 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: השקתו של "האביר האפל" בבלו-ריי גרמה לי לבכות מחדש את היעלמותו של המשחק שהיה אמור להיות מבוסס על הסרט - כותר שהיה, ואיננו עוד. לפחות במקומו קיבלנו טריילר חדש ומגניב ל-Batman: Arkham Asylum, משחק באטמן שמבוסס דווקא על הקומיקס, וכולל את כל האויבים הקלאסיים כמו הג'וקר ואישה החידות.

Afro Samurai

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 27 בינואר

ז'אנר: פעולה

הערות: סמואל ל. ג'קסון הוא כבר מזמן לא רק שחקן, הבן אדם הוא גיבור תרבות. ככזה, הוא צריך גיבור על שיבוסס עליו, ואכן, גיבור העל אפרו-סמוראי מבוסס בחלקו על ג'קסון, שגם מדבב את הדמות הראשית בסדרת האנימציה של הסמוראי עם האפרו. עכשיו מגיע גם המשחק, ולפי הטריילרים שראינו עד כה, הוא ייראה מגניב לאללה.

Rayman Raving Rabbids TV Party

מגיע לפלטפורמות: ווי, DS

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: מיני משחקים עם מקסי ארנבים

הערות: באמת, זהו, לא צריך להגיד יותר שום דבר על הארנבים - כל מה שהיה לי להגיד, כבר אמרתי בהערות לעשרות הטריילרים הארנביים ששמתי במדור הזה. כל מה שנשאר עכשיו זה להסתכל וליהנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully