וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

13.12.2008 / 3:46

גאדג'ט כיס בשם Logio יוכל לזכור את כל הסימסאות שלכם ולהגן עליהן בסיסמה. אבל מה יקרה אם תשכחו את הסיסמה הזו?

במרוצת השנים הפכו רובנו לחשדניים הרבה יותר מבעבר, ויעידו על כך אנשים שמייצרים מערכות לאבטחת מידע ברשת. כמעט כל אתר אליו אנחנו נכנסים מבקש, או דורש, מאיתנו לבצע הרשמה. לחלקם יש גם דרישות מוזרות לגבי הסיסמה אותה הם רוצים מאיתנו, והן לאו דווקא מסתדרות עם מערכת הזכרון שלנו. השאלה היא - איפה נשים את כל הסיסמאות שיש לנו?

התשובה: לא ב-Atek Logio - מכשיר מוזר בעל פונקציה יחידה, לזכור את הסיסמאות שלכם. המכשיר מסוגל לזכור על 200 סיסמאות, אותן הוא מגן במנגנון קידוד AES. כדי לגשת לסיסמאות שלכם, כל מה שתצטרכו זו... סיסמה. וזה כבר מתחיל להיות משעשע, כי בניגוד למרבית האתרים שיזכירו לכם את הסיסמה במקרה וזו אבדה, אם תסמכו על Logio ותשכחו את הסיסמה אליו - באסה לכם.

ובכלל, כל העניין בסודיות מידע הוא שהמידע הזה אמור להיות מבוזר. אנחנו לא צריכים מקום אחד בו שמורות כל הסיסמאות שלנו, כי במקרה ומישהו מגלה את הסיסמה למאגר הזה, או אפילו אם אנחנו רק מאבדים את המכשיר, כל המידע - ובחברה מציעים לכם לשמור גם מספרי אשראי במכשיר - דורש החלפה. נכון, אולי אף אחד לא ינסה או יצליח לפרוץ את ה-Logio, אבל התסריט בו זה כן קורה ידיר שינה מעיניכם. ולכן, 29.95$ אותם מבקשים מכם להשקיע בו הם השקעה בגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

לא ינום ולא ישן מגן סיסמאות?

מוכנים להסתכן ולשים את כל הסיסמאות שלכם במכשיר אחד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully