וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

N97 או אייפון?

14.12.2008 / 10:52

שניהם ניצחו בסקר את ה-G1, ועכשיו נותרה השאלה: מה אתם רוצים, את המגע של אפל או את זה של נוקיה?

בשבועות האחרונים העמדנו להחלטתכם את האייפון ואת N97 העתידי של נוקיה כנגד G1, המכשיר הראשון עם מערכת ההפעלה של גוגל. בשתי הפעמים, הפסיד המכשיר של HTC, מה שמביא אותנו כעת לעימות הבלתי נמנע בין שני המכשירים שעשויים להיות הנחשקים ביותר בתחום הסלולר כיום. נוקיה N97 העתידי או אייפון 3G? שתי עמדות, ובחירה אחת: שלכם.

N97

כמו בשבוע שעבר, גם הפעם המספרים מדברים בעד עצמם. היתרונות של ה-N97 בתחום הצילום והזיכרון הם עצומים. 5 מגפיקסל נגד 2. 32 (לפני הרחבה) גיגה נגד 16 לכל היותר. נוסיף לכך את הסוללה החזקה יותר, פייסבוק בעמוד הבית ומקלדת נשלפת שהופכת את המכשיר הזה לנוח בהרבה למייל ומסרים מיידיים. לאחרונה גם קיבלה מערכת ההפעלה של נוקיה תמיכה מלאה ב-Street View במפות של גוגל, כך שהיתרון הזה נעלם. גם הנוקיה וגם האייפון מצטיינים יותר כמחשב זעיר מאשר כטלפון, ובמדד הזה N97 פשוט טוב יותר.

אייפון 3G

נתעלם לרגע מהעובדה שמכשיר מצליח שקיים בשוק - אם כי לא מיובא רשמית בישראל - מתחרה כאן מול מכשיר שיגיע עוד חצי שנה, ונדבר על הסיבות שהאייפון עדיין מוביל ובענק: הכל מתחיל בממשק הטוב ביותר, הכיפי ביותר והנוח ביותר בעולם הסלולר. מספר היישומים שקיימים לאייפון שווה - אחרי חצי שנה - למספר הישומים שקיימים למערכת ההפעלה של נוקיה. ובואו לא נעמיד פנים שאין חשיבות למראה החיצוני: האייפון דק יותר, יפה יותר וסקסי יותר. הוא הגאדג'ט החם ביותר בעולם מאז צאתו, ולא בכדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully