וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיתה ג' 1

דידי חנוך

15.12.2008 / 10:50

T-Mobile G1, המכשיר הראשון עם מערכת ההפעלה של גוגל, הוא סימן מבטיח לעתיד טוב, אבל הוא עדיין לא בשל

מערכת וואלה!

עריכת וידאו: אייר ענבר

אנדרואיד, מערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל, צפויה להפוך לאחד הגורמים החשובים ביותר בתעשיית הסלולר בשנים הקרובות. כבר כיום, בגרסה פומבית ראשונה עם מכשיר אחד בשוק, היא טובה משמעותית מחלונות מובייל, ומתחרה באופן שקול עם סימביאן.

אבל G1, שמיוצר על ידי HTC, הוא לא מכשיר שמוכן לפריים טיים. המכשיר היה ברשותנו ליומיים, כך שזאת לא תהיה סקירה מלאה מהסוג שניתן לייצר אחרי שבועיים של שימוש, אבל מהבדיקה שערכנו מצאנו מכשיר מגושם, עדיין מוגבל, ובעייתי במספר מובנים.

רוב הבעיות היו ידועות מראש: חסרונו של חיבור אזניה נורמלי, חסרונה של קישוריות בלוטות' שתומכת במשהו מעבר לאזניות, מבנה מעט מיושן וכבד, זמן סוללה בעייתי. אבל הבעיה האמיתית של המכשיר היא התחושה שמתקבלת ממכלול הדברים האלה ומשימוש בו במשך זמן: הוא לא מוכן. G1 נותן תחושה של מכשיר שיצא לשוק כדי שייצא כבר מכשיר אנדרואיד לשוק.

אין ספק שבמשך החודשים הקרובים המכשיר ישתפר. עדכונים למערכת ההפעלה יתקנו חלק מהבעיות, היצע התוכנות ישתפר, וייצאו מכשירים נוספים בפלטפורמה שיגרמו בתורם לפיתוח של תוכנות חדשות ושיענו על צרכים שונים של משתמשים שונים. כפלטפורמה, אנדרואיד עדיין נמצאת במסלול לקיים את ההבטחה של מערכת הפעלה פתוחה לסלולר שנותנת גישה טובה לאינטרנט - במיוחד למשתמשים כבדים בשירותים השונים של גוגל. אבל עוד לא. עוד לא.

המכשיר באדיבות הנדי, דיזנגוף סנטר.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • g1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully