וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמן של אורנג'

פרטנר משיקה היום את Orange Time - אתר הבידור שלה, שכולל תכני וידאו ואודיו מחו"ל ומישראל

מערכת וואלה!

חברת פרטנר (בעלת המותג אורנג' בישראל) השיקה היום את Orange Time - אתר הבידור החדש שלה. לאתר שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות ביניהן אולפנים הוליוודיים, חברות מוזיקה ומפיצות משחקי קז'ואל. כמו כן, חתמו בפרטנר על הסכמים עם כמה מהבלוגרים הבולטים בארץ כדי ליצור תוכן ייעודי לאתר החדש. לדברי ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, מדובר בחברת הסלולר הראשונה בעולם שמציעה ללקוחותיה שירות שכזה.

הכניסה לפורטל וצריכת חלק מהתכנים יהיו בחינם, אך מרבית השירותים יעלו כסף. כך, למשל, צפייה בסרטים תעלה 9.90 עד 14.90 ש"ח, צפייה בפרקי הסדרות המוצעות תעלה 4.90 ש"ח, ואילו הורדת שירים לסלולרי תעלה 5.90 ש"ח. לקוחות אורנג' יוכלו לשלם באמצעות חשבון הטלפון שלהם - כשחבילות התוכן הסלולרי הנוכחיות של החברה תהינה תקפות גם לרכישות בפורטל - ואילו לקוחות חברות אחרות יוכלו לשלם באמצעות כרטיס אשראי.

ההיצע בתחום הסרטים והסדרות יכלול שיתופי פעולה עם האולפנים הבינליאומיים Disney, Warner, NBC Universal, Fox ו-Paramount, כמו גם עם מטר הפקות ויונייטד קינג הישראליים. תוכן הוידאו הזה יוצפן בטכנולוגיה של חברת NDS ובפרטנר טוענים כי אי אפשר יהיה לשמור את הסרטים על המחשב בשום צורה.

גם בתחום המוזיקה יהיו שיתופי פעולה בינלאומיים, עם EMI, וורנר, יוניברסל, NMC, הד ארצי, הליקון ועוד. בשלב הראשון, ניתן יהיה להוריד את השירים למכשירי הסלולר, אך תוך כמה שבועות מבטיחים בפרטנר לאפשר הורדה גם למחשב, עם מערכת ניהול זכויות קניין שתמנע הפצה של השירים האלה בין המשתמשים.

האסטרטגיה של פרטנר בכל הקשור למשחקים היא ללכת על משחקי Casual - כותרים קטנים ופשוטים שלא דורשים היכרות מעמיקה עם תחום המשחקים או השקעת זמן. המשחקים האלה יוצעו במנוי חודשי של 19.90, בלי הגבלה על שימוש.

גם תוכן ייעודי

לא רק תוכן מיובא יהיה ב-Orange Time, אלא גם תוכן מקורי. נכון לעכשיו, מדובר בשיתוף פעולה עם כמה מהבלוגרים הבולטים בארץ: גדי שמשון, עידו קינן, דבורית שרגל, יאיר רווה, בועז כהן ואביעד קדרון.

כמו כן, שיתוף פעולה עם אתר הפורומים תפוז יכלול פתיחת פורומים לכל התכנים השונים שיהיו באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully