וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל יוצאת ממקוורלד

דידי חנוך

17.12.2008 / 10:50

הכנס בשנה הבאה הוא האחרון בו תשתתף החברה. סטיב ג'ובס לא ינאם בו. הספקולציות הפרועות כבר החלו

מקוורלד הפכה בשנים האחרונות למרכז העולם של כת מאמיני אפל. והנאום השנתי של סטיב ג'ובס הפך לארוע שנתי שמצליח להאפיל על כל תערוכת CES הענקית שמתרחשת באותו השבוע.

אבל כל זה הולך להשתנות. במקוורלד הקרוב, שייערך בחודש הבא, לא סטיב ג'ובס יישא את הנאום המרכזי, כי אם סמנכ"ל החברה - והאיש שיש האומרים שיירש את ג'ובס כשזה יפרוש - פיליפ שילר. וזאת תהיה תערוכת מקוורלד האחרונה בה תשתתף אפל.

מבחינת אפל, מדובר בהשלמת מהלך הדרגתי ארוך של פרישה מתערוכות של התעשייה. החברה החליטה שכיום, בעידן האינטרנט, תערוכות כאלה לא שוות את ההשקעה הכספית המסיבית הנדרשת, ושאת תשומת לב העיתונאים והמעריצים - ואפל היא מהחברות המעטות שיש להן מעריצים אמיתיים, ולא מעטים - היא יכולה להשיג גם במסיבת עיתונאים מצולמת.

ספקולציות

שתי ההחלטות של אפל כבר החלו לעורר סופה של ספקולציות ברשת. באופן לא מפתיע, מוקד הספקולציות הוא בריאותו של סטיב ג'ובס, נושא חם בבלוגספירה כבר זמן רב. רבים משערים שההחלטה לתת לשילר את הבמה היא איתות שהתקבלה ההחלטה שהוא זה שיחליף את ג'ובס.

מצד שני, יש אפשרות סבירה בהחלט שההחלטה שלא להעלות את ג'ובס על הבמה היא נגזרת ישירה של ההחלטה לצאת מהתערוכה. אם אפל מכריזה שמקוורלד כבר אינה מרכז עולמה, הגיוני שלא תעלה לבמה את ראש החברה השנה.

וכמובן, אין לפסול את האפשרות שאפל תעלה את ג'ובס על הבמה ב"הפתעה", כדי שיכריז על אחד המוצרים שהרשת טוענת שהחברה תכריז עליהם בתערוכה: אייפון נאנו, מק-נטבוק, אייפון-נטבוק וכיו"ב. חוש הדרמה של ג'ובס תמיד היה מהמפותחים בעולם הטכנולוגיה, ובהחלט אין לפסול אפשרות כזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully