וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרית רטט: גאדג'ט היום?

מערכת המדור חלוקה בדעתה האם מדובר כאן בגאדג'ט היום או בגאדג'ט הגרוע של השבוע. ההחלטה בידיכם

ברוב הימים, ההחלטה על גאדג'ט היום מתקבלת די בקלות. אחד מאיתנו מוצא אותו, ושנינו מסכימים שמדובר במועמד ראוי. ואז אחד מאיתנו כותב את המדור. לפעמים יש מחלוקת, ואז מתווכחים ומגיעים להחלטה כלשהי. הפעם זה לא היה המצב. אחד מאיתנו חשב שמדובר בהמצאה מעולה, בעוד השני משוכנע שמדובר בזוועה שאין כדוגמתה שצריכה להופיע בשבת במסגרת הגאדג'ט הגרוע של השבוע. לאחר ויכוח ממושך, החלטנו שרק קוראינו יוכלו להכריע במחלוקת. רק אתם תדעו לקבוע מי צודק. ולכן, אנו מציגים בפניכם את שתי העמדות בנוגע לכרית הרוטטת שמגיעה מיפן ומשמשת כשעון מעורר חסר קול. גאדג'ט היום, או הגרוע של השבוע?

גאדג'ט היום

כרית הרטט היא רעיון גאוני, ממספר סיבות. ראשית, היא מעירה ללא רעש מעצבן שהופך את כל תהליך הקימה לפתאומי מדי, מהיר מדי ולא טבעי. רטט קל ונעים שמזכיר לנו שהגיע הזמן להתעורר בלי לזעזע את החושים. ולשקט יתרון נוסף: אם צד אחד בזוגיות צריך לקום מוקדם, הכרית יכולה להעיר אותו ולהותיר את הצד השני בשינה עמוקה. ובשאר לאימה הקמאית העזה ופחדי רעידת האדמה של עמיתי, אני יכול רק לומר שמזמן לא ראיתי אדם הופך כך עכבר להר. זאת כרית שרוטטת קלות. לא רעידת אדמה. לא מפחיד. מגניב.

גאדג'ט איום

עמיתי המלומד מנסה לשכנע אתכם כי כרית הרטט הנוראית היא גאדג'ט היום. אותי הטיעונים שלו לא משכנעים. ראשית כל, באשר ליכולת להעיר רק אחד מבני הזוג שחולקים את אותה המיטה: פפפפט. זו כרית עצומה בגודלה שרוטטת, איך בדיוק הדבר לא ירטיט את כל המיטה, ולא יזמזם באוזן של בן (או בת) הזוג הישן. שנית, עצם הרעיון עצמו נשמע לי מפוקפק לגמרי - להתעורר מכך שמשהו מתחת לראש שלי רוטט נשמע כמו תסריט בטוח לסיוטים על רעידות אדמה ולתעוררות בבהלה כיוון שרועד עליכם הבית. ובקיצור: לא מגניב, מפחיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully