וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדשים את השוני

ישפאר - יבואנית מוצרי סוני לישראל, מביאה לארץ את המסך האלחוטי החדש של החברה. גם ניידי VAIO בדרך

חברת ישפאר – יבואנית של מכשירי סוני לישראל, ערכה היום מסיבת עיתונאים בה חשפה את המוצרים החדשים שהגיעו לארץ, כמו גם כמה שיגיעו אלינו בחודשים הקרובים. סדרת מסכי הדגל החדשה של החברה היא EX1 – מסכים שמתחברים רק לחשמל, כשכל שאר הכבלים מתחברים לקופסה מרוחקת אותה ניתן למקם בכל מקום בבית, אשר פותחה בעזרת חברה ישראלית אמימון. השליטה בטלוויזיה מתבצעת דרך שלט RF, כך שאין צורך לעמוד מול קופסת החיבורים, וגם בממיר הטלוויזיה ניתן לשלוט באמצעות אחת משתי עיניות ה-IR שמתחברות גם הן לקופסה המרוחקת. מחיר ה-EX1 הוא 26,900 לגודל של 46 אינץ' ו-28,900 לגודל של 52 אינץ'. לא מדובר במסכים הראשונים בהם מיושם הקונספט הזה, אך עד עכשיו לא הגיעו הדגמים האלחוטיים לישראל ביבוא מאסיבי.


סדרות נוספות של מסכים הן:

X4500 עם תאורה אחורית המבוססת על נורות LED, אשר מספקות את התאורה רק לחלקים של המסך אשר צריכים אותה, מה שמוריד מרמת הבהירות הכללית ומאפשר להציג גוונים רבים יותר. המסכים האלה כוללים גם תמיכה ב-DLNA, מה שמאפשר להזרים אליהם חומרים באמצעות הרשת הביתית (לא אלחוטית). מחירי המסכים האלה הם 36,900 ¤ ל-46 אינץ' ו-49,900 ל-55 אינץ'.

Z4500 - סדרת מסכים אשר הינה מהראשונות בעולם שכוללות מנגנון המאפשר להגיע לקצב רענון של 200 הרץ. המחירים הם 22,900 למסך 46 אינץ' ו-25,900 למסך של 52 אינץ'.

W4500 – המסך ה"רגיל" מהסדרות היוקרתיות של סוני, בעל חיבור DLNA, פאנל של 10 ביט המאפשר הצגה של יותר גוונים (בסוני טוענים כי מדובר ב-100 אחוז מהצבעים הקיימים בטבע) וחיבור USB שמאפשר שאיבת תוכן מכונני פלאש. המחירים הם 12,890 ל-40 אינץ', 15,900 ל-46 אינץ' ו-21,900 ל-52 אינץ'.

ומה נחבר למסך?

כמו כן, רבות דובר באירוע על טכנולוגיית בלו-ריי, שסוני היא אחת המפתחות שלה. בישפאר מאמינים מאוד הן בפלייסטיישן 3 כמקדם מכירות של הבלו-ריי, והן בנגנים ייעודיים שמשווקים לצד ה-PS3 עבור הקהל שמעדיף ציוד וידאו ייעודי בלי הסיבוך עם התפריטים והיכולות של הפלייסטיישן.




בנוסף, הודיע מנכ"ל ישפאר, צביקה שמעוני, כי בזמן הקרוב תחל החברה גם לשווק את מותג ה-Vaio, הכולל מחשבים ניידים ונייחים בישראל. כיום מיובאים מחשבי Vaio לארץ ביבוא של חברת לייף, שתומכת בהם במעבדותיה, ללא קשר לישפאר.

  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully