וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

20.12.2008 / 0:24

שבוע להיטים בוידאודרום: חמישה המשכונים ללהיטים של השנים האחרונות ושני משחקים המבוססים על סרטים חדשים

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. ובכל שבוע אנחנו מלמדים אותם שבחודש דצמבר צריך לרדת גשם. אבל אז הם מסתכלים החוצה ורואים שיש שמש, וחם, וזה לא בגלל שאנחנו דרומית לקו המשווה.

God of War 3

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: קרייטוס חוזר. ידענו את זה כבר כמה חודשים, אבל עכשיו אנחנו זוכים לראות את המשחקיות של God of War 3. ואם היא לא מלהיבה מספיק, המפתח הראשי של שני המשחקים הקודמים בסדרה (שלא מעורב ביצירתו של השלישי) אומר שבפועל המשחק נראה עוד יותר טוב. האם זה יהיה הכותר שיגרום לכולם לקנות פלייסטיישן 3? נחכה ונראה.

Tekken 6

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: סתיו 2009

ז'אנר: מכות

הערות: טקן 6 הושק לפני זמן רב באולמות המשחקים של יפן, אבל לקונסולות הביתיות הוא עוד לא מגיע. הסיבה לכך היא, כנראה, ההסכם על פיו הכותר יפותח גם לאקס-בוקס 360. עכשיו אנחנו צריכים לחכות עוד שנה לפני שנזכה לשחק בו, אבל בינתיים אפשר להתרשם מהטריילר היפה-אך-טיפשי שלו, ולחכות לימים בהם גם אנחנו נזכה לשסות את הדמויות בעלות השמות המוזרים אחת בשניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

Watchmen: The end is nigh

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי
תאריך השקה: מרץ 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: הקומיקס Watchmen, עליו מבוססים הסרט והמשחק החדשים, הושק במקור כסדרה. את הסרט, אמנם, נקבל בחלק אחד, אבל המשחק יעקוב אחר המודל של הקומיקס ויהיה אפיזודי. הוא יהווה פריקוול לעלילת הסרט, וחלקו הראשון יכיר לנו שתיים מהדמויות הראשיות של הסיפור. על פי המידע ששוחרר, ניתן יהיה לשחק בו הן לבד והן עם עוד מישהו.

GTA IV: The Lost and Damned

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 17 בפברואר

ז'אנר: פעולה

הערות: הטריילר הזה יגרום, כנראה, לעצב רב בקרב בעלי גרסאות ה-PC וה-PS3 של GTA IV. אחרי הכל, The Lost and the Damned - חבילת ההרחבה הראשונה של המשחק, מגיעה באופן אקסקלוסיבי לקונסולת האקס-בוקס 360, והיא נראית טוב. נכון, אין כאן גרפיקה טובה יותר, אבל יש עוד כמה וכמה שעות של עלילה חדשה אשר מתמקדת בכנופיית האופנוענים של Liberty City.

Terminator Salvation

מגיע לפלטפורמות: לא ידוע

תאריך השקה: מאי 2009

ז'אנר: פעולה, סביר להניח. תסתכלו על הטריילר

הערות: מעטים הם הפרטים שידועים על Terminator: Salvation - המשחק המבוסס על הסרט החדש בסדרת שליחות קטלנית. שניהם יגיעו במאי 2009 ושניהם, מסתבר, מפותחים על אותה החברה. עם זאת, יש להם עזרה בדמות GRIN - האנשים שאחראיים על GRAW 2 למחשב האישי ועל המשחקים החדשים Bionic Commando ו-Wanted.

F.E.A.R. 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 13 בפברואר 2009

ז'אנר: פעולה ואימה

הערות: יש משהו מאוד מטריד בכך שלמשחק הזה קוראים F.E.A.R. 2. בדרך כלל, כשמציינים שמשהו מתחיל באות גדולה, זה מסמל את האון של המשהו הזה. וכאן אנחנו מדברים על Fear (פחד) לא עם אות גדולה אחת, אלא עם ארבע כאלה, ועוד ספרה 2 בסוף. המשחק הזה יהיה, כנראה, ממש ממש מפחיד. וכמו תמיד במשחקים מפחידים, תהיה בו גם ילדה מעצבנת. הפעם אפשר להיות בטוחים בכך, הילדה המעצבנת (שנמצאת איתנו עוד מהחלק הראשון) מופיעה על גם על העטיפה של המשחק השני. בררר.

Uncharted 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: סתיו 2009

ז'אנר: פעולה/הרפתקאות

הערות: ה-Uncharted הראשון היא אחד ממשחקי החובה הראשונים לבעלי פלייסטיישן 3. הוא הציג משחקיות מרשימה ששולבה עם גרפיקה הראויה ליכולות הקונסולה עליה הוצגה. עכשיו אנחנו מקבלים את המשך עלילותיו של נייתן דרייק - הגרסה הגברית של לארה קרופט, כאשר הפעם הוא עוקב אחר מסעותיו של מרקו פולו. בכותר הקודם ראינו, בין השאר, גם זומבים נאציים. מעניין מה נראה הפעם. אני בעד חייזרים קומוניסטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully