וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן להתמכר לפורנו

25.12.2008 / 12:56

פורנו מיינסטרימי לא עושה לכם את זה? למזלכם, העולם הולך להיחרב וכבר אין צורך להתבייש. המדריך שיעשה לכם נעים ב-2009

אם אתם בני פחות מ-18, צאו מהכתבה הזאת. לא, באמת, אתם לא אמורים להיות פה, ואם תמשיכו לקרוא, מישהו בטח יכנס לחדר שלכם ויתפוס אתכם. מה גם, שההורים שלכם בטח רק מתחזים לאנשים שלא מבינים במחשבים, ולמעשה הם התקינו תוכנה שמרגלת אחרי כל מה שאתם עושים.

כשאנשים חושבים על סוף העולם, יש להם נטיה להתייחס אל המאורע כאל משהו שלילי. צרות האופקים הזו מדכאת, כי הרי יש לימים שלפני הסוף יש כל כך הרבה יתרונות. וכך, אם בימים כתיקונם קולקציית הפורנו שלכם כוללת רק סרטונים של זוגות נשואים בתנוחה מיסיונרית רק כי אתם פוחדים שבני הבית יגלו אותה, סוף העולם הוא הזדמנות נהדרת עבורכם להעשיר את אופקיכם.

ברשת האינטרנט תוכלו למצוא מגוון סוגים שונים ומשונים של פורנו. חלקם לא חוקיים בעליל - אבל מזה לא אמור להיות לכם אכפת כשהעולם נגמר. הבעיה היא שהפורנו הלא-חוקי הוא גם, בדרך כלל, לא מוסרי על פי אמות מוסר קונבנציונליות. לכן, אם קיוויתם למצוא כאן חומרים של אוהדי NAMBLA - איגוד צפון-אמריקאי של אהבת גברים ובנים (יש דבר כזה), אתם צפויים להתאכזב.

הפורנו שממול

אחת התופעות הנפוצות ביותר בתעשיית הפורנו כיום היא התרחקות מהמודל הטיפוסי של סרטים לא ריאליסטיים בעליל, בהם השרברב מתקן הרבה יותר מאת הצנרת והשקע שמעניין את טכנאי הכבלים לאו דווקא נמצא בקיר. כמו בשאר רשת אינטרנט, מושג המפתח הוא "תוכן גולשים" - סרטי סקס ביתיים שאנשים מעלים לרשת סתם כי הם נהנים מהמחשבה שמישהו צופה בהם. העניין הוא שתעשיית הפורנו עלתה מהר מאוד על הפופולריות של סרטים אלה, והתחילה להפיק פורנו ביתי מזוייף.

איך תדעו מה אמיתי ומה לא? הנה כמה כללים פשוטים: אם המצלמה זזה כל הזמן, זה כנראה תעשייתי ולא ביתי - כי מי בדיוק מזמין צלם מקצועי לחדר המיטות? אם התנוחות נראות לא נוחות, ויש עשרות מהן בסצינה של 5 דקות, זה כנראה תעשייתי. אם הבחורה משמיעה קולות של אמבולנס - תעשייתי. אם איכות הווידאו טובה מאוד, ויש תאורה יוצאת מהכלל - תעשייתי.

אבל האם האותנטיות היא בהכרח יתרון? לא בהכרח. בין הסרטונים האלה יש שהועלו על ידי אנשים מגעילים שהחליטו לנקום בבת או בן הזוג שלהם אחרי פרידה בעייתית, וזה כבר ממש דוחה. כמו כן, אם נראה שמישהו מהמשתתפים אפילו לא מנסה לזייף הנאה, יש סיכוי שמדובר בסרטון לא כשר, שהופק על ידי הצדדים הלא חוקיים של תעשיית הפורנו. על סרטונים כאלה כדאי לדווח לבולשת הפדרלית של ארצות הברית בקישור המצורף. סוף העולם או לא - מניאקים חייבים להיענש.

מצויירים נחשפים

סוג הפורנו הותיק ביותר, כנראה, הוא פורנו מצוייר. מה שכן, אין קשר בינו לבין הפורנו המצויר שנפוץ כל כך היום ברשת האינטרנט, שרוב רובו מנציח יחסי מין בין דמויות מפורסמות. אני מניח שיש משהו מגרה בדיסוננס שבין התמימות ביצירות המקור לבין הגרפיות של הכביכול-פרודיה, אבל זה עדיין נראה לי די מוזר.

עם זאת, חיפוש קצר במנוע החיפוש הקרוב לביתכם יניב לא מעט אתרים שיראו לכם מה בדיוק עושים מארג' והומר סימפסון במיטה ולמה באגס באני תמיד שמח כל כך. לאחר הצפיה בתמונות האלה קשה להסתכל באותן העיניים על עוד פרק של "אבא אמריקאי", כי יש דברים שאותם אב הבית באמת לא צריך לעשות עם דג הזהב שלו הושתל מוח של מדען גרמני..

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

לא רק השמש עולה ביפן

מקום של כבוד בקולקציית הפורנו בה הייתם מתביישים בימים כתיקונם שמור לפורנוגרפיה יפנית. במהלך תחקיר מעמיק לכתבה זו, גיליתי שבארץ השמש העולה הפורנו הוא - איך לומר - מוזר. פרט לכך שברוב הסרטים תראו צנזורה בדמות טשטוש על האיברים המשתתפים, גם המבנה שלהם שונה מאוד מ"נער פוגש נערה, נער ונערה מורידים את בגדיהם". כך, למשל, פגשתי מספר סרטונים בהם נראו אולמות ספורט שלמים מלאים בזוגות, שמתחילים לקיים יחסי מין כשנשמעת שריקה.

כמו כן, מפיקה תעשיית הפורנו היפנית שלל תת-ז'אנרים שנחשבים בעולם המערבי לנדירים, כמו פורנו בתחבורה ציבורית, סרטים בהן הרבה גברים לבושים מלטפים אשה במשך רבע שעה וכמובן Hentai - קומיקס יפני מיני.

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully