וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיצוב מעל לכל

ה-6600 Fold של נוקיה הוא מכשיר לאנשים הרוצים טלפון סלולרי שהוא קודם כל אביזר אופנתי

יח"צ - חד פעמי

עריכת וידאו: יאיר דניאל
קריינות: דידי חנוך

תעשיית הסלולר מעולם לא התעלמה מאנשים שלא באמת צריכים טלפון מתוחכם. עם זאת, הטלפונים האלה – שהינם רבים מספור – לא מקבלים כמעט חשיפה תקשורתית. אין בהם בשורה טכנולוגית, ובדרך, מטרתם הכמעט-יחידה היא שתוכלו לדבר עם אנשים כשאתם לא בבית. כדי ליצור בכל זאת ייחוד, פונים יצרני הטלפונים האלה אל התחום העיצובי.

הרציונל פשוט – אנשים שלא רוצים טלפון מתוחכם, אולי ירצו אביזר אופנה, משהו שיוכל להרשים את הסובבים אותם. כזה הוא גם ה-Nokia 6600 Fold, אשר מושק בימים אלה בישראל. אל תבלבלו אותו עם ה-6600 הישן – הסבא של סדרת N המולטימדית והמתוחכמת, מדובר פשוט במחזור מספרי דגם של נוקיה, טרנד חדש אצל היצרנית הפינית.

מפרט חלש, סוללה חזקה

ה-6600 Fold הוא מכשיר צדפה קטן שפועל ברשת דור 3. מערכת ההפעלה שלו היא s40 של נוקיה, הפשוטה שבמערכות ההפעלה של החברה, ובתפריטיה תמצאו גישה לנגן מולטימדיה ודפדפן אינטרנט בסיסיים, רדיו FM ויישומי ג'אווה שהותקנו על המכשיר. כמו כן, יש בטלפון את יישום המפות של נוקיה, אך בין אלה לא ניתן למצוא בינתיים מפות ישראל.

המפרט הטכני של המכשיר כולל, חוץ מהרדיו וקישוריות דור 3, גם חריץ הרחבת זכרון MicroSD שנמצא מאחורי הסוללה, כך שאין אפשרות להחליף כרטיסים בלי לכבות את המכשיר. הזכרון המובנה במכשיר הוא 18 מגהבייט בלבד, כך שאם אתם רוצים לשמוע דרכו קבצי MP3, כרטיס הזכרון הינו חובה.

כמו כן, תמצאו כאן מצלמת 2 מגהפיקסל אחורית ומצלמה קדימת פשוטה לשיחות וידאו (מישהו משתמש בפונקציה הזו בכלל?!). כדי להפעיל את כל הקונסטרוקציה הזו, יש כאן סוללה שהספיקה לי לכ-5 ימים של שימוש מתון מאוד. בשימוש אינטנסיבי, היא מחזיקה שלושה ימים וחצי.

מעצבים ומדברים

אך כאמור, המכשיר הזה הוא לא שיא התחכום הטכנולוגי – הייחודיות (היחסית) שלו היא בעיצוב. חוץ ממסך פנימי בגודל 2.36 אינץ', יש ל-Fold גם מסך Oled חיצוני בו אי אפשר להבחין כשהוא לא מציג מידע. השימושים שלו הם, בעיקר, לראות מי מתקשר אליכם לפני שאתם עונים, ולראות מה השעה, זאת באמצעות טריק חמוד של נקישה כפולה על גוף הטלפון. משקלו עומד על כ-110 גרם – לא ממש מעט יחסית לגודל הטלפון, אבל גם ממש לא נורא.

פטנט עיצובי נוסף הוא מנגנון הפתיחה של המכשיר. מדובר במנגנון מגנטי שפותח את הקונכייה בלחיצה על הכפתור היחיד שיש בצד המכשיר. הבעיה הראשונה עם זה היא שזה מנגנון אלקטרוני, כך שאם המכשיר כבוי, לחיצה על הכפתור לא תועיל ותצטרכו לפתוח את המכשיר ידנית (לא מאמץ גדול, אבל חבל). הבעיה השניה היא שאם יש לכם אצבעות גדולות, או שסתם תפסתם את המכשיר לא טוב והאצבע שלכם מחזיקה אפילו קצת את החלק שאמור להיפתח למעלה, המנגנון לא יעבוד ושוב יבקש מכם לפתוח את המכשיר ידנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טלפון שיתאים לתיק

אין הרבה דברים שאפשר להוסיף על המכשיר הזה. כפי שכבר אמרתי, הוא נטול חידושים טכנולוגיים, ואם אתם רוצים טלפון סלולרי שישמש אתכם ליותר משיחות קוליות, כדאי לכם לחפש דגם אחר.

אבל אם אתם מחפשים מכשיר שיהווה אביזר אופנתי באמצעותו אפשר גם לבצע שיחות, זה כלל לא פתרון רע. כפי שתוכלו לראות בסרטון הוידאו המצורף, המכשיר הזה די יפה ואלגנטי. הוא מגיע בצבעי סגול ושחור, ומושק הן בסלקום והן באורנג'.

מחירים באורנג':
59 ש"ח לחודש 36X חודשים = 2124 ש"ח
בשימוש מעל 100 ש"ח בחודש:
29 ש"ח לחודש 36X חודשים = 1044 ש"ח
בשימוש מעל 200 ש"ח בחודש:
0 ש"ח לחודש 36X חודשים = 0 ש"ח
בכפוף להצטרפות לתוכנית פרטית בתשלום חודשי שמשכה 18 חודשים.
בכפוף לתנאי המבצע ולתנאי התוכנית. פרטים בנקודות המכירה.
מחיר מחירון - תוכנית orange to go:
89 ש"ח לחודש 36X חודשים = 3204 ¤

מחירים בסלקום:
60 ש"ח בחודש X36 חודשים = 2160 ¤
החזר כספי בשימוש זמן אוויר סלקום מעל 150 ¤ = 60 ש"ח בחודש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully