וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: Vio

דידי חנוך

23.12.2008 / 10:17

אם יש לכם מכשיר נייד וסרטוני וידאו שמתאימים למחשב, התוכנה החדשה מבית מפרץ הפירטים תמיר לכם אותם

כשהשם "מפרץ הפירטים" עולה, בדרך כלל ההקשר הוא פירטיות. מדובר, הרי באתר שמחזיק את עוקב הטורנטים הגדול בעולם, עם מיליוני משתמשים ואינספור הורדות.

אבל מסתבר שלא רק טורנטים באמתחתם של השוודים המרדניים. לאחרונה הם השיקו תוכנה חדשה שאמנם יש לה יישום פירטי בולט, אבל לא ממש לא רק.

מדובר ב-Vio Mobile Video Converter, תוכנה שממירה וידאו מפורמטים כמו AVI המקובלים לצפיה במחשב לפורמטים המותאמים לצפיה באייפוד או בסלולרי.

יש בשוק המון תוכנות שיכולות להמיר וידאו למסכים קטנים, אבל ל-Vio מספר יתרונות משמעותיים. הראשון הוא שהיא חינמית, בניגוד לחלק מהתוכנות המתחרות. יתרון נוסף הוא המהירות. בבדיקה שערכתי, הומר קובץ וידאו של שעה וחצי תוך פחות מרבע שעה. זה זמן מרשים בהחלט. היתרון האחרון הוא ההתאמה למכשיר הספציפי. בתוכנה יש מספר רב של דגמי סלולר, והיא ממירה את הקבצים לפורמט ולגודל המסך המתאים.

אין בה את כל הדגמים, אבל ניתן למצוא בדרך כלל דגם בעל מסך דומה ומערכת הפעלה דומה והתוצאות טובות מאד.

יש לתוכנה מאפיין נוסף שיש שיראו כיתרון ויש כחיסרון. היא מתקינה סרגל כלים שכולל חיפוש בגוגל, קישורים לתוכנות להורדת וידאו מיוטיוב, קישור להפעלת התוכנה על מנת להמיר סרטונים (לא יוטיוביים) שמוצגים בדפדפן וקישורים לתכני וידאו ברשת. לגולשים שהשימוש שלהם באינטרנט מרוכז בוידאו, זה יכול להיות מועיל. לשאר, זה בעיקר מציק להתקין עוד סרגל.

ובכל זאת, כנראה כך ממומנת התוכנה, והיא תוכנה די מוצלחת. למי שרוצים לצפות בוידאו על המסך הממש קטן, Vio היא בהחלט חלופה מעניינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully